قاضی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وضعیت دریاچه ارومیه بحرانی است/ اقدامات دولت رضایت‌بخش نیست

نماینده مردم ارومیه گفت: دولت تاکنون برای احیای وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه اقدامات مثمرثمری انجام نداده است.

منادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی دریاچه ارومیه اظهار داشت: وضعیت این دریاچه بحرانی است و دولت اقدامات مثمرثمری برای احیای آن انجام نداده است.

وی با انتقاد از برخی دولتمردان که وانمود می‌کنند شرایط دریاچه ارومیه رو به بهبود است، گفت: دولت برای احیای دریاچه ارومیه باید آب سدها را روانه این دریاچه می‌کرد اما می‌بینیم که ورود آب‌های آلوده صنعتی و پساب‌ها روز به روز  شرایط دریاچه ارومیه را نابسامان‌تر می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با انتقاد از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه تصریح کرد: ستاد احیای دریاچه ارومیه مدتی است که با مدیریت دانشگاه شریف فعالیت می‌کند اما نه تنها عملکرد رضایت‌بخشی نداشته بلکه فقط هزینه‌زا بوده است.

قاضی‌پور با اشاره به کاهش سطح آب دریاچه ارومیه اظهار داشت: متاسفانه سطح آب دریاچه ارومیه روز به روز بیشتر کاهش می‌یابد و اقدامات مقتضی برای حل این مشکل تاکنون انجام نشده است.

انتهای پیام/

عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه فقط هزینه‌ساز بوده است نه رضایت‌بخش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۰۹:۱۸ ۰۴ تير ۱۳۹۶
ایول باز شما خوب یادتون افتاد دریاچه ای هم داریم تو نقشه
خدا داره اون روز رو میاره همون روزی که گرد وغبارنه بلکه نمک سطح کشور رو بپوشونه مخصوصاً شمالغرب
Iran (Islamic Republic of)
سیو
۰۹:۰۸ ۰۴ تير ۱۳۹۶
آنموقع که بایستی جلو حفر جاهای اطراف دریاچه رامی گرفتند وبه دولت احمدی نژاد فشار می آوردند!!این اقا وامثالهم همگی سرمست بودند که آقای احمدی نژاد برای کشاورزی برایشان چاه حفرمی کند!!!!غافل از اینکه این جاها باعث پایین آمدن سطح آب دریاچه میشود!!!ضمنابرای ارتباط با آذربایجان شرقی در وسط دریاچه خارج از کار کارشناسی ،اقدام به احداث جاده نمودند،که این کارهم خود باعث ازبین بردن سیستم طبیعی دریاچه گردید!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۰ ۰۴ تير ۱۳۹۶
این همون بابایی هست که چند وقت پیش در مورد ظریف یه حرفایی زده بود. بابا بخدا ادمایی مثل تو دیگه کلاهشون پیش این مردم پشم نداره.
آخرین اخبار