یزد؛

قدردانی استاندار یزد از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس

استاندار یزد در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم دارالعباده این استان در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار یزد در پیامی از حضور باشکوه و حماسی مردم دارالعباده این استان در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد.

سیدمحمد میرمحمدی در این پیام آورده است:


چه زیباست در ماه خدا، ماه خودسازی و تهذیب نفس برای وصول به قرب خدا و در حالیکه نفس ها تسبیح است و لحظه ها جویبار جاری احسان و رحمت و مغفرت کردگار است خیل مردم روزه دار و مخلص چون سیلی خروشنده در خیابان های گرم و داغ شهر بر علیه صهیونیسم اشغالگر و استکبار خونخوار و ستمگر جهانی فریاد بزنند و آسمان شهر را از عطر انفاس حق طلبانه و رایحه همدردی و همنوایی با مستضعفین گرفتار و مظلوم عالم بویژه مسلمانان فلسطین معطر سازند.

وی آورده: امروز آنچه که بر تسلیحات مدرن جهانخواران اثر می کند و روند آینده جهان را بهم می زند و پایه های حکومت واحد جهانی را بنیان می نهد عشق و اخلاص و فریاد مردمی است که بخدا توکل کرده اند و جز او را موثر نمی دانند و به فرمان امام و ولایت پای در میدان می نهند و همدلی، همزبانی و همدردی با مسلمین عالم را رقم می زنند.

استاندار یزد روز قدس را روز اتحاد جبهه خدا پرستان برای مبارزه با استکبار و ستمگری دانست و یاداور شد: مستکبرینی که چراغ حق و حقیقت را خاموش می خواهند و این آرزوئیست که هیچگاه محقق نخواهد شد.

وی تاکید کرده است : اینجانب حضور باشکوه و گسترده شما مردم مؤمن و بزرگوار استان دارالعباده را در حماسه روز قدس ارج مینهم و امیدوارم طاعات و عبادات همه شما مقبول خدای منان و روزگارتان قرین عزت و عافیت باشد.

راهپیمایی روز قدس در 78 نقطه استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.