استقرار هزار پایگاه دریافت زکات فطریه در استان اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: هزار پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در استان مستقر شده و زکات فطریه مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی در جلسه هماهنگی برپایی پایگاه‌های دریافت زکات فطریه در اردبیل اظهار داشت: خیران می‌توانند زکات فطریه خود را با مراجعه به یک‌ هزار پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد به منظور دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های کمیته امداد آماده دریافت زکات فطریه هستند که نیکوکاران می‌توانند در عید سعید فطر با پرداخت فطریه خود بخش مهمی از نیازهای مددجویان را رفع کنند.

وی با بیان اینکه 350 پایگاه ثابت و 650 پایگاه سیار کمیته امداد آماده دریافت زکات فطریه شهروندان خیر هستند، تصریح کرد: از ساعات اولیه عید سعید فطر، پایگاه‌های کمیته امداد آماده دریافت زکات فطره روزه‌داران هستند که موظف هستیم فطریه خیران را در اسرع وقت و در همان روز عید سعید فطر به دست نیازمندان و اقشار آسیب پذیر برسانیم.

توحیدی با اشاره به اینکه علاوه بر پایگاه‌ها، خیران می‌توانند از طریق سامانه آنی پرداخت #045*8877* نیز زکات فطره خود را پرداخت کنند، افزود: نیکوکاران می‌توانند زکات فطره خود را با واریز به شماره حساب 0103810381001 نزد بانک ملی نیز به نام کمیته امداد استان اردبیل، در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت قرار دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: خیران بیش از هفت میلیارد و 500 میلیون ریال زکات فطریه و کفاره در سال گذشته پرداخت کرده‌اند که امیدواریم با یاری شورای زکات استان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، امام جماعات و هیئت امناء مساجد و خیران بتوانیم نقش بسزایی را در رفع مشکلات خانواده‌های محروم و مستضعف ایفا کنیم.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.