یزد؛

اعلام ویژه برنامه های عیدفطردر صداوسیمای یزد

صداوسیمای یزد ویژه برنامه‌ های متعددی را به مناسبت عید سعید فطر برای مخاطبین تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در شب عیدفطر ویژه برنامه ماه مهربانی با حضور بامداد فلاحتی خواننده سبک سنتی ایران و کمدین همیشه خندان مهدی صفوی زاده لحظات شادی را برای بینندگان شبکه تابان به ارمغان می آورد.

برنامه تلویزیونی ماه مهربانی ویژه شب عیدفطربا اجراء عباس گلرسان با آیتم های متنوع و دعوت از خیرین استان در مجموعه راه و ماه از شبکه تابان پخش می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی اسماعیل ثقفی وعباس گلرسان از ساعت 19تا 20 میهمان خانه های مردم روزه دار می شود.

شبکه تابان در روزعیدسعید فطر نمازپرشکوه عیدسعید فطر که با حضور مردم متدین ودارالعباده یزد در مسجد ملااسماعیل اقامه می شود را به صورت زنده به کارگردانی ابوالقاسم ابوترابی و تهیه کنندگی منصور حکیم آبادیان از شبکه تابان به روی آنتن می برد.

همچنین شبکه تابان به مناسبت عید سعید فطر با ویژه برنامه عیدانه میهمان بینندگان خواهد بود و در روز دوم عیدسعیدفطر از ساعت 9:30 به مدت75دقیقه از شبکه تابان پخش خواهد شد.

برنامه عیدانه به تهیه کنندگی مجید دهقان نیری و با اجراء سامان ارس خوان و مجتبی معتمدی همراه با بخشهای متنوع به روی آنتن شبکه تابان می رود.

دربرنامه عیدانه پخش ترانه های شاد ،طنزهای شاد، دعوت از خواننده، پخش عکسهای مردمی،گزارش مردمی ویژه این روز، شادی مخاطبان را دوبرابر می کند.

 همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمین جهان، رادیو یزد با تولید و پخش برنامه های شاد و مفرح، این عید بزرگ را جشن می گیرد.

رادیو یزد در روز عیدفطربرنامه عیدبندگی رااز ساعت6الی8صبح به تهیه کنندگی جلال اقتصادی و گویندگی علی دهقانپور برروی انتن می برد. گزارش، مصاحبه، اطلاع رسانی در خصوص پرداخت زکات فطریه، سرود و گزارش از محل برگزاری نماز عید فطر بخش های مختلف این برنامه را تشکیل می دهند.

همچنین درتعطیلات عیدفطر، رادیو یزد ازساعت9:30الی 12:30ویژه برنامه عیدفطر را به تهیه کنندگی مهدی سرخی زاده وفاطمه دانایی و گویندگی مهدی اربعی ،ناهید فرجی ،علی دهقانپور وحسین درستکار پخش می کند

برگزاری جشنی رادیویی به مناسبت عید سعید فطر و همراهی با مومنان در این جشن بندگی به مناسبت تمام شدن ماه مبارک رمضان و اینکه مومنان توانستند یک ماه روزه داری کنند و از امتحان الهی سربلند بیرون بیایند در اکثر برنامه های رادیو یزددر تعطیلات عید فطر موج می زند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.