محموله بزرگ کفش‌های ورزشی قاچاق در عسلویه توقیف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: محموله بزرگ کفش‌های ورزشی قاچاق در عسلویه توقیف شد.

محموله بزرگ کفش‌های ورزشی قاچاق در عسلویه توقیف شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، سردار حیدر عباس زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق تلاش‌های خوبی در سطح استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد کشفیات گسترده‌ای هستیم.

وی با اشاره به افزایش میزان کشفیات قاچاق در نقاط مختلف استان بوشهر، ادامه داد: مبارزه با قاچاق یکی از مهمترین اولویت‌های برنامه شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف محموله کفش قاچاق بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان عسلویه با گسترش چتر اطلاعاتی، یک دستگاه کشنده تریلر را که از یک انبار در شهر نخل تقی یک محموله قاچاق را بارگیری کرده بود توقیف کردند.

وی اظهار داشت: با تحقیقات و بررسی بیشتر مشخص شد، کامیون قصد خروج از شهرستان به سمت یک از استان های همجوار را دارد، در همین راستا ماموران پلیس آگاهی سریعا محورهای مواصلاتی را زیر نظر گرفته و بعد از شناسایی و رویت، کامیون مذکور را متوقف کردند.

سردار عباس زاده اضافه کرد: پس از توقف و بازرسی از تریلر کشنده حامل کانتینر، ۶۵۵ کارتن حاوی هفت هزار و ۸۵۰ جفت کفش اسپورت ورزشی در مدل های مختلف به مارک های «پوما، آدیداس، نایک و ریبوک» فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان دو میلیارد تومان است، عنوان داشت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه خودرو و کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.