پورموسوی: 4 بازیکن دیگر باید جذب کنیم/ امیدوارم بختیار در فولاد بماند

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتیم و نیاز داریم تا 4 بازیکن دیگر در پست های مختلف جذب کنیم.

 به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شرایط این تیم در فصل نقل‌ و انتقالات اظهار داشت: تا اکنون از روند جذب بازیکنان راضی هستم و هرچند که محدودیت‌ هایی نیز داریم اما عملکرد خوبی داشتیم. در پست دروازه‌بان، هافبک وسط، مدافع میانی و مهاجم 4 بازیکن نیاز داریم و تلاش می کنیم تا نفرات موردنظرمان را جذب کنیم

وی درباره اینکه برای پست دروازه‌بان چه بازیکنی را جذب می کند، گفت: با چند گزینه در حال مذاکره هستیم و واقعیت این است که با سوشا مکانی از لحاظ مالی به توافق رسیده بودیم و حتی هواداران فولاد هم از این موضوع استقبال کردند اما متأسفانه مشکلاتی در راه گرفتن رضایت‌نامه از تیم سابق سوشا وجود دارد که کار انتقال او را دشوار می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: با توجه به مشکلاتی که در مذاکره با مکانی به وجود آمد، با حامد لک و خسوس وارد مذاکره شدیم و به زودی تکلیف دروازه بان تیم نیز مشخص خواهد شد.

پورموسوی درباره وضعیت بختیار رحمانی  تصریح کرد: ما در حال مذاکره با وی هستیم و  دوست داریم بختیار را در اختیار داشته باشیم و باید دید در پایان چه اتفاقی رخ می دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار