اردبیل؛

فراهم شدن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل گفت: انتظار می‌رود مسئولان استان زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اردبیل را فراهم کنند تا شاهد رونق اشتغال در منطقه باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین پیرموذن در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی برای پویایی اقتصاد استان فراهم کردن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که انتظار می‌رود مسئولان استان در این زمینه حمایت همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم دغدغه اقتصاد و اشتغال را در منطقه برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه و رونق سرمایه‌گذاری در منطقه نیازمند رفع موانع و برخی بروکراسی‌های اداری است، افزود: این بروکراسی‌ها مشکلاتی را برای سرمایه‌گذاران به وجود می‌آورد که باید دستگاه‌های اجرایی در تسهیل روند خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران پیشگام باشند.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل با اشاره به برگزاری جلسات کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری استان تصریح کرد: اتاق بازرگانی اردبیل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری اقدامات بسیار خوبی انجام داده و امسال نیز پیش‌بینی شده با برگزاری جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی حل شود.

پیرموذن بیان کرد: در حال حاضر برخی از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی استان اردبیل با مشکلات بانکی و تسهیلات روبه‌رو هستند که این مشکلات با حضور صاحبان واحدهای تولیدی و مدیران بانک‌ها به اتاق بازرگانی ارائه شده و در سریع‌ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای اساسی اتخاذ می‌شود.

وی گفت: اردبیل ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش‌های گردشگری، صنعت، تجارت و کشاورزی دارد و اگر بتوانیم این ظرفیت‌ها را شکوفا کنیم گام بزرگی در پویایی اقتصاد استان برمی‌داریم که شکوفایی این ظرفیت‌ها منوط به جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

 

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار