کرمان؛

كشف 298 كيلوگرم حشيش از مخفيگاه قاچاقچيان

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئيه از كشف298 كيلوگرم حشيش طي عمليات پليسی در اين شهرستان خبر داد.

كشف 298 كيلوگرم حشيش از مخفيگاه قاچاقچيان  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اكبر نجفی ، گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارزوئيه طی يك سری كار اطلاعاتی پيچيده با استفاده از شگرد های پليسی از انتقال محموله مواد مخدر از طريق محورهای مواصلاتی اين شهرستان باخبر شدند.


فرمانده انتظامی ارزوئيه بيان داشت:عوامل انتظامی پاسگاه دولت آباد اين فرماندهی با يك سری اقدامات اطلاعاتی مخفيگاه متهمان را شناسايی و در عملياتی غافلگيرانه آنان را دستگير كردند.


وی با اشاره به كشف 298 كيلوگرم حشيش در اين عمليات گفت: در اين رابطه چهار نفر سوداگر مرگ دستگير و سه دستگاه خودرو نيز توقيف شد.


اين مقام انتظامی ابراز داشت: اقدامات نيروی انتظامی تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نمی شود بلكه بحث پيشگيری از اعتياد از طريق آگاه سازی و تنوير افکار عمومی نيز به طور جدي در دستور كار پليس قرار دارد.


وی درپايان با اشاره به اين که اصلي ترين ماموريت پليس، مبارزه با حمل، نگهداری ، قاچاق و فروش مواد مخدر و جلوگيری از آسيب های اجتماعی مرتبط با آن است، خاطر نشان كرد: مواد مخدر کشف شده به همراه خودروهای توقيفی و سوداگران مرگ برای سير مراحل قانونی به مراجع قضائی تحويل داده شدند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار