والیبال زیر 21 سال جهان – چك؛

ایران 3 – اوكراین 2/ دومین پیروزی برای شاگردان عطایی

تیم ملی والیبال جوانان ایران دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را با پیروزی 3 بر 2 پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال زیر 21 سال ایران این روزها در مسابقات قهرمانی جوانان زير 21 سال جهان حضور دارد.


بلندقامتان جوان كشورمان امروز از ساعت 15 به وقت ایران، دومین مسابقه خود را در این رقابت‌ها و در چارچوب مرحله گروهی مقابل تیم ملی والیبال جوانان اوكراین برگزار كردند.


این دیدار  كه 5 ست به طول انجاميد در پایان با پیروزی 3 بر 2 تیم ملی ایران به پایان رسید، تا جوانان ایران دومین برد خود در این نبرد جهانی را تصاحب كنند. ایران در سه ست اول، دوم و پنجم با نتایج 25 بر 19 ، 25 بر 21 و 15 بر 13 موفق شد مقابل تیم ملی والیبال اوكراین به برتری برسد اما ست سوم و چهارم را با نتيجه 25 بر 23  و 25 بر  20 به حريف خود واگذار كرد.


شاگردان بهروز عطایی روز گذشته و در نخستین مسابقه خود با حساب 3 بر صفر مقابل تیم قدرتمند ایتالیا به پیروزی دست پیدا كرده بودند.


تیم ملی والیبال زیر 21 سال ایران در سومین مسابقه خود در مرحله گروهی فردا از ساعت 20 به وقت ایران به مصاف تیم ملی والیبال جوانان آرژانتین خواهد رفت.


نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از قاره‌های مختلف از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» در کشور جمهوری چک برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۳ تير ۱۳۹۶
خیالمون ازتون راحته.... آفرین...
همین طوری ادامه بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۳ تير ۱۳۹۶
خیالمون ازتون راحته.... آفرین...
همین طوری ادامه بدین
Germany
مجتبی
۱۸:۰۱ ۰۳ تير ۱۳۹۶
چرا این بازی ها پخش زنده نمیشه ولی خط فرمول یک زنده پخش میکنن ؟؟؟
آخرین اخبار