اعمال محدودیت‌ های ترافیکی تعطیلات عید فطر در جاده‌ های مازندران

محدودیت‌ های ترافیکی تعطیلات عید فطر از فردا در جاده های مواصلاتی مازندران اعمال می‌ شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محور‌های مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یک شنبه ۴ تیر تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ تیر از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور کرج- چالوس، افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۴ تیر تا ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه ۵ تیر از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یک شنبه ۴ تیر تا ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه ۵ تیر از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۵ تیر تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه ۶ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز دوشنبه تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی به محدودیت ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۴ تیر تا ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۷ تیر و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۸ تیر و از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ تیر تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۰ تیر ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۹ تیرماه تا یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیر با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور فیروزکوه، گفت: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۴ تیر و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: در صورتی که عید سعید فطر روز یکشنبه ۴ تیرماه اعلام شود، کلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعلامی یک روز جلوتر اعمال خواهد شد.

 انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار