منصوریان: مى خواهيم در كورس قهرمانى قرار بگيريم/ افتخارى و توفيقى، منتظرى را شكار كردند

سرمربى تيم فوتبال استقلال گفت: تلاش ما بر اين است كه از هفته اول لیگ برتر در كورس قهرمانى قرار بگيريم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  منصوريان در حاشيه تمرين امروز استقلال اظهار داشت :ما با جذب منتظری، بخش اعظمی از نگاه تاکتیکیمان در دفاع کامل شد و احتياج بود كه يك بازيكن كامل با عيار و بین المللی در خط دفاع داشته باشيم بازيكنى كه در ميدان هاى مختلف از گذرگاه هاى سخت رد شده و از طرفى استقلال خانه خودش است و او به بهترين شكل می تواند به ما کمک کند. اعتقاد قلبى ام بر اين است كه الان زمان بازگشت منتظرى بود و ما در اين باره با هم صحبت هایمان را کرده بودیم.

وى ادامه داد:حق تصمیم با منتظرى بود اما در شبی که ديگر فکر نمی کردم برگردد، اینبار خود آقای افتخاری و توفیقی او را شکار کردند و جا دارد از آنها تشکر کنم. آخرین بار نيز دو هفته پیش باهم حرف زدیم و قرار شد با حوصله فکر کند و تصمیم بگیرد. به نوعى حضور منتظری پازل دفاعی ما را کامل کرد.

منصوريان افزود :منتظر روشن شدن تکلیف رابسون هستیم و فکر می کنم یکی دو روز آینده وضعیت او هم مشخص شود. از طرفى بايد بگويم ما با حوصله یارگیری کردیم و بزرگترین قوت قلب ما بعد از خدا همین هوادارانی است که سر تمرین با زبان روزه حاضر می شود نه آن هواداری که نه تمرین می آید و نه در استادیوم با ماست و بعضی از آنها در فضای مجازی، فضای نا آرامی را برای ما ایجاد می کنند.

سرمربى تيم فوتبال استقلال بيان كرد :چیز عجیبی كه اين روزها نظاره گر هستيم اين است كه یک روز صبح از خوشحالی شما را به هوا پرتاب می کنند و یک صبح از شدت ناراحتی شما را به زمین می کوبند و به نظرم اين مساله زياد با هم هماهنگ نيست .ما به نگاه هوادار واقعیمان احترام می گذاریم و در کل با حوصله خرید کردیم و از خريد هايمان هم راضى هستيم.

وى ادامه داد :بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده ایم و با توجه به يك مهاجمى كه از دست داديم ٢ مهاجم خوب جذب كرديم .همچنين شجاعیان هم قرار است پشت مهاجمان بازی کنند و جذب چند جوان نيز را در اين نقل و انتقالات انجام داده ایم.

منصوريان عنوان كرد :ما با تیم جوانمان توانستیم سال گذشته خوب باشیم و رده دوم جدول قرار بگيريم .به طور حتم امسال بايد از جوانان تيم مواظبت كنيم. همچنين ما شاکله تیممان را حفظ کرده ایم و امیدوارم که سال خوبی را شروع کنیم و نباید همانند سال گذشته در آزمون و خطا باشیم. با تمام قوا جلو می رویم و با اضافه شدن میک درموت، پازل کادرفنیمان هم کامل شد.

سرمربی استقلال درپاسخ به سوالی درباره ترکیب تهاجمی تیمش در نبود کاوه رضایی، بیان کرد: ما سال گذشته در 11 بازی حریفان را به خوبی پرس کردیم و هم اكنون با خریدهایی که انجام داده ایم به دو مورد دقت شده است. یکی پا به توپ خوب و دیگری سرعت بالا و بايد بگويم امسال به دنبال پرس بالا و بازی مالکانه هستیم. اما سال گذشته مدل بازی متفاوتى داشتيم. ما شش هفت بازی را با سه گل بردیم و امسال هم توپ و هم شکست حریف مد نظر ماست. باید این رعب و وحشت برای حریفان ما باشد که به فکر امتیاز گرفتن از ما در آزادی نباشند.

منصوربان درباره بحث کاپیتانی تیمش، گفت: ما توجهی به این فضاها نداریم. امسال در تيممان ما سه چهار بزرگتر خوب داریم. سال گذشته هم این داستان ها را برای ما درست کردند که رحمتی با ابراهیمی و رحمتی با حیدری مشکل دارند. به کادرم گفته بودم که اگر منتظری را بگیریم، غریبه ها نه بلکه یک عده از خودی هایمان به این مسائل توجه می کنند. هدف ما شادی هواداران است و می خواهیم در کورس قهرمانی قرار بگیریم. منش بازیکنان ما بالاست. ما از دو سه ضلع بزرگ تر به پنج ضلع بزرگتر تبدیل شده ایم.

وى درباره وضعیت کادرفنی تیمش اضافه کرد: ما سه سال هست که به دنبال اضافه شدن میک به تیممان بودیم. او به ما قول داده بود که در استقلال به ما کمک کند و خوشبختانه امسال به ما اضافه شد. اين مربو مسئول بدنسازی و دستیار ماست و وظایفش تداخلی با چینی و خرمگاه ندارد. الان در فضای بدنسازی هستیم و طبیعتاً گروه فنی ما به او کمک می کند. همچنين بايد بگويم خرمگاه هم دستیار اول من است و البته ناگفته نماند این گروه از تیم ملی امید با هم است و روی آن وقت گذاشته ایم.

سرمربی استقلال درباره اهداف پيش رو و اينكه آيا برنده دربى خواهد بود يا خير گفت: تلاش ما بر این است که از هفته اول در کورس بمانیم و دربى را هم باید ببینیم چه پیش می آید. در کل به دنبال بهترین نتیجه ها هستیم.

منصوريان در پایان و درپاسخ به سوالی درباره هیات مدیره آبی ها گفت: اطلاعی ندارم از این مسئله. هرکس که انتخاب می شود باید به تیم کمک کند و منابع مالی را برای تیم ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار