اصفهان؛

طرح پاک سازی پارک ها ازسوی پليس اصفهان

با آغاز تعطیلات تابستان طرح پاک سازی پارک ها و تفرج گاه های اصفهان با هدف پيشگيری از جرائم و برقراری نظم و امنيت برای شهروندان اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن یاردوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت :طرح پاک سازی پارک ها و تفرج گاه ها يكي ديگر از طرح هاي پليس اصفهان است كه در فصل تابستان به صورت پر رنگ تر اجرا خواهد شد.

وي با اشاره به استمرار اجراي اين طرح در سال جاری به ویژه فصل تابستان در سطح شهرستان گفت: ما امروزه براي هر برنامه و موضوعي طرح هاي متعددي را تهيه و اجرا مي كنيم كه وجود اين طرح ها نگراني ها را در بحث امنيت کم کرده است .

این مقام مسئول با بيان اينکه طرح پاک سازی پارک ها و تفرج گاه ها ابعاد گسترده اي دارد، تصريح کرد:پليس در اجراي اين طرح در سطح شهر همواره مي كوشد كه بي‌نظمي‌هاي موجود در پارک های سطح شهر را كاهش دهد و با كمك سازمان‌هاي مرتبط اين بي نظمي ها را بر طرف كند. 

رئیس پلیس مرکز استان در پايان در خصوص اهداف اجراي اين طرح در سال جاري خاطر نشان كرد: خدمتگزاري و افزايش رضايت و امنيت عمومي شهروندان از عمده ترين اهداف اجراي طرح پاک سازی تفرج گاه مي باشد .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.