تساوی تراکتورسازی مقابل عقاب در دیداری دوستانه

شاگردان گل محمدی در بازی دوستانه برابر تیم دسته سومی عقاب به تساوی یک بر یک دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  شاگردان یحیی گل محمدی که فصل بدن‌سازی را پشت سر می‌گذارند در نخستین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم عقاب تبریز رفتند.

در نیمه نخست این دیدار سرخ پوشان با ترکیب فرزین گروسیان، هادی محمدی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نادری، امیر نصر آزادانی، مهدی کیانی، محمد نوری، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی وارد زمین مسابقه شد.
 
تراکتورسازان در این نیمه بیشتر به حفظ توپ و انجام کارهای گروهی پرداختند که شهرام گودرزی با فرار از کناره‌ها توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد که فرزاد حاتمی با ضربه سر توپ را وارد دروازه تیم عقاب کرد تا نیمه نخست با یک گل به سود تیم تراکتورسازی پایان یابد.
 
در نیمه دوم یحیی گل محمدی ترکیب تیمش را تغییر داد و هر 11 بازیکن اصلی خود را بیرون کشید تا از بازیکنان جوان و جویای نام بهره ببرد.
 
در این نیمه محمدامین بهرامی، عارف آغاسی، علی اسماعیلی، محمد مسلمی پور، میرعلی حسینی، علی طاهران، امیر اسدزاده، حامد آقایی فاخر تهامی، مهدی ببری و محمد آزادی در ترکیب اصلی تراکتورسازان به میدان رفتند و مهدی محمدیان، جعفر دهقان و چند بازیکن جوان دیگر نیز در جریان مسابقه وارد زمین شدند.
 
این بازیکنان که بیشتر از تیم‌های پایه و آکادمی باشگاه بودند توانستند در نیمه دوم خوش بدرخشند و توپ را در نیمه زمین حریف نگه‌دارند اما بازیکنان تیم عقاب موفق شدند در دقایق پایانی بازی کار را به‌تساوی  بکشانند. 
 
پس از این گل سرخ ها پیش کشیدند و موقعیت هایی را روی دروازه تیم عقاب پدید آوردند که این توپ ها راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار