کرمانشاه؛

جذب حدود هشت هزار حامی جدید در ماه مبارک رمضان

بیش از هفت هزار و ۶۳۶ یتیم و فرزند خانوار مشمول "طرح محسنین" در استان از حمایت حامیان نیکوکار بهره مند می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛غلامرضا نصوری، مدیر کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق آخرین آمار ۲۸ هزار حامی نیک اندیش حمایت از ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین در استان را برعهده دارند، تاکید کرد: بیش از هفت هزار و ۶۳۶ یتیم و فرزند خانوار مشمول "طرح محسنین" در استان کرمانشاه از حمایت حامیان نیکوکار بهره مند می شوند.

به گفته نصوری دو هزار و ۸۸۸ نفر از حامیانی که هم اکنون حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان کرمانشاه را برعهده دارند طی سال ۹۵ جذب شده اند.

نصوری همچنین به طرح حامی یابی در ماه مبارک رمضان هر سال جهت جذب حامیان جدید برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول " طرح محسنین" اشاره کرد و ادامه داد: ثبت نام پیامکی یکی از مسیرهای جذب حامیان جدید در ماه مبارک رمضان سال جاری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای ماه رمضان تا بیست و ششمین روز از این ماه مبارک بیش از ۱۳هزار پیامک به خیران بومی و غیر بومی ارسال شده است، افزود: این میزان تماس و پیامک منجر به جذب حدود هشت هزار حامی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه یادآور شد: شش هزار و ۸۳ نفر از حامیان جذب شده در ماه مبارک رمضان امسال حمایت از فرزندان خانوارهای مشمول "طرح محسنین" و یک هزار و ۸۳۱ حامی نیز حمایت از ایتام در استان را برعهده گرفته اند.

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار