روندنامه سرگشاده تا شكايت؛

بیانیه دانشجویان حزب الله درباره جمع آوری امضاء در شکایت از وزارت ورزش و جوانان

دانشجویان حزب الله درباره بنر جمع آوری امضا در شکایت از وزارت ورزش بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛دانشجویان و اساتید حزب الله نماز جمعه تهران درباره جمع آوری امضاء در شکایت از وزارت ورزش و جوانان در بیانیه ای نوشتند: بنر جمع آوری امضاء توسط دانشجویان و اساتید حزب ا... نماز جمعه تهران در شکایت از وزارت ورزش در کشاندن ابزاری بانوان به ورزشگاه ها،جوسازی و جنجال زیادی از سوی خودی و غیر خودی در خصوص اجرای آن در چارچوب بند م وصیت نامه امام راحل و امر آتش به اختیار امام خامنه ای را برانگیخت از اینرو به تبیین و روشن گری آن می پردازیم.


1 – ماهیت و اصالت دانشجویان و اساتید حزب ا... نماز جمعه تهران از فروردین 1359 در پایان دادن به اشغال دانشگاهها خصوصاً دانشگاه تهران که تبدیل به ستادهای جنگی چریکهای فدایی، منافقین و ... شده بود، شکل گرفت که هم اکنون با دانشجویان جوانی (افسران جنگ نرم) که مخاطب امام خامنه ای در اجرای امر آتش به اختیارمی باشند، ادامه دارد؛اين ساختار بمثابه عمل كلِى خواهدبود.


2 – آتش به اختیار که رهبری در دیدار با تشکل های دانشجوی در رمضان جاری مطرح کرد ناظر بر این امر بود«گاهی احساس می ¬شود دستگاههای مرکزی تعطیل اند در این وضعیت افسران جنگ نرم آتش به اختیار اقدام کنند».


3 – روند ارسال نامه سرگشاده به وزيرورزش، شکایت تاآمادگى دراجراى آتش به اختيار درباره وزارت ورزش از یکسو بر اساس استفاده ابزاری از بانوان برای حضور در ورزشگاهها است و از سوی دیگر پوشاندن پوستین وارونه مخالفت احکام اسلامی با حضور زنان در ورزشگاهها می باشد . این در حالی است که احکام اسلامی صادره از مراجع هرگز با حضور ورزشی، فرهنگی هنری، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و... زنان مخالف نبوده و نیست بلکه با هتک حرمت عفت و عفاف زنان مخالف است. که خطر احتمال آن در مسابقات مردان همچنان وجود دارد.


4 – پیشنهاد به غیر خودیها رعایت اندکی انصاف و اخلاق و به خودیها تعمق بیشتر در اولویتهاست زیرا اولویت ها مبتنی بر نظریه هاست، اساساً مهمات هر مهمی تکیه بر تظریه پیشبان آن «مهم» است. خصوصاً وقتی که شرط آتش به اختیار، تعطیلی دستگاه های مرکزی است. از اینرو وقتی نظریه اجتماعی حزب ا... بر مبنای عدالت و عفاف قرار دارد، اولویت آن پس از اقدام وزارت ورزش دراستفاده ابزارى از ورودزنان به ورزشگاهها قبل ازفضاسازى لازم، به حفظ حرمت عفت و عفاف زنان در ورزشگاه ها تعلق می گیرد.گرچه اجراى اين اولويت درحال حاضرنوعى رفتن روى مين محسوب مى شود.

انتهای پیام/

در این باره بیشتر بخوانید:

بیانیه الله کرم

تغییر وزرا به تشخیص رییس‌جمهور بستگی دارد/ تعبیر خشونت از واژه آتش به اختیار اشتباه است

پیام انقلاب اسلامی را با استفاده از هنر به مردم منتقل کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار