برانکو: روزه داری برخی از بازیکنان را درک می کنم/ الاهلی و الهلال، باثبات ترین تیم های عربستانی هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزه داری برخی از بازیکنان پرسپولیس را درک می کنم و تمرینات سبکی برای آنها در نظر می گیرم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ در حاشیه مراسم افطاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عید فطر یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که بعد از این همه عبادت جشن می گیرند. به هر حال عید فطر را به همه مسلمانان جهان از جمله ایرانی ها تبریک می گویم.

برانکو در مورد وضعیت تمرینات تیم پرسپولیس بیان کرد: طبیعی است که ماه رمضان را درک می کنم و برای برخی از بازیکنانی که روزه می گیرند تمرینات سبکی در نظر می گیرم  تا دچار مشکل نشوند. 

وی درباره ارزیابی اش از بازیکنان جدید پرسپولیس عنوان کرد: برخی از بازیکنان جوان در تمرینات حضور یافتند تا تست بدهند. همچنین  معیارهای خود را برای فصل جدید بالا بردیم و بازیکنان باکیفیت بالا قصد داریم جذب کنیم. 

سرمربی پرسپولیس درباره کری میان هواداران سرخابی برای برد دربی فصل جدید گفت: کری خوانی باعث زیبایی فوتبال می شود و فضای فوتبال را بانشاط می کند. ما قصد داریم در زمین فوتبال توانایی های خود را به رقیب سنتی خود استقلال نشان بدهیم. 

برانکو درباره بازی سوپر جام برابر نفت تهران اظهار کرد: اهداف ما برای فصل جدید کسب حداکثر قهرمانی ها است  و برای بدست آوردن قهرمانی های بیشتر تلاش می کنیم.کسب قهرمانی سوپر جام  جزء اهدافمان است و در لیگ قهرمانان آسیا هم هدف بزرگی را دنبال می کنیم. به هر حال کسب چهر جام قهرمانی را سرلوحه خود قرار دادیم و با تمام قوا به مصاف حریفان خود می رویم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور سرمربی جدید در تیم الاهلی عربستان گفت: الاهلی و الهلال عربستان جزء تیمهای باثبات لیگ عربستان هستند و سرمربی تیم الاهلی عربستان جزء بهترین مربی ها است و ما می دانیم کار سختی پیش رو داریم. البته گفتم که ما می خواهیم به هدف حداکثری خود برسیم و با تمام توان برابر الاهلی عربستان ظاهر می شویم.

وی در پایان درباره اینکه سیامک نعمتی جایگزین رفیعی شده است، خاطر نشان کرد: از جذب سیامک نعمتی راضی هستم اما ما باید کیفیت بازیکنان خود را بالا ببریم تا بتوانند جانشینان خوبی برای بازیکنان بزرگ باشند. در حال بررسی برپایی اردو در اوکراین هستیم و به زودی تصمیم نهایی را در این مورد می گیریم.

انتهای پیام/   

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.