مشهد؛

سرویس‌دهی به نمازگزاران در اطراف حرم رضوی با 170 دستگاه اتوبوس

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی به نمازگزاران عید سعید فطر در اطراف حرم رضوی با 170 دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرویس‌دهی به نمازگزاران در حرم رضوی با 170 دستگاه اتوبوسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،علی اصغر نیشابوری گفت: با فرارسیدن عید سعید فطر عده زیادی از شهروندان مشهدی و زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) علاوه بر شرکت در مساجد و تکایای مختلف برای شرکت در مراسم نماز عید سعید فطر، به صورت انبوه و دسته جمعی به حرم مطهر مشرف می‌شوند و نماز عید را در این مکان مقدس برگزار می‌کنند.

 

وی افزود: در این راستا سازمان اتوبوسرانی مشهد به منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم شهر مشهد و زائران جهت شرکت در نماز عید فطر برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داده است.

 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در این اقدام 170 دستگاه اتوبوس علاوه بر اتوبوس‌های موجود در خطوط سرویس‌دهی به شهروندان را در 5 پایانه موقت شامل حرم مطهر – روگذر بست شیرازی، میدان بیت‌المقدس ( مسیر BRT)، حدفاصل باب‌الجواد تا چهارراه خسروی، خیابان نواب صفوی و خروجی روگذر طبرسی حرم مطهر انجام می‌دهند.

 

نیشابوری گفت: همچنین اتوبوس‌ها از اول وقت صبح از پایانه‌های منتهی به حرم مطهر رضوی انتقال مسافران را انجام و پس از اتمام نماز نیز از پایانه‌های موقت اطراف حرم مطهر سرویس‌دهی برگشت انجام خواهد شد.

 

وی افزود: در کنار آن 5 واحد امداد در محدوده پایانه‌ها مستقر می‌شود.

 

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.