یزد؛

تکمیل 4 پروژه خیری در بیمارستان مهريز

رئيس بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان مهریز گفت:4 پروژه خیری در بیمارستان این شهرستان تکمیل و یک پروژ توسعه در دست اقدام است.

محسن زاده رئيس بیمارستان فاطمه :لزهرا شهرستان مهریز درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت : قرار است طرح توسعه بیمارستان جدید با مساحت 8 هزار متر مربع زیر بنا در این شهرستان با کمک های خیرین ساخته شود.

محسن زاده افزود: 70% از طبقه همکف ایت طرح با کمک ها خیرین ساخته شده است و 30 % از طبقه های دیگر تکمیل شده است.

وی گفت : در مجموع برای تکمیل این طرح 20 میلیارد هزینه لازم است که همه این هزینه ها خیرین متقبل شده اند.
محسن زاده افزود: مشکلات بیمارستان نبود تخت خالی و مجهز نبودن به دستگاه سی اسکن است.

وی گفت :با وجود این مشکلات این بیمارستان توانسته در طرح نظام توسعه سلامت در سال اول بیمارستان نمونه در اجرای دستور العمل های ترویج زایمان طبیعی شود. در سال دوم بیمارستان موفق در زمینه دستدار کودک و در سال سوم داری لوخ دوستدار مادر که به معدود بیمارستان های کشور داده می شود را کسب کند.

در حاشیه های این جلسه شهروندی که 12 سال به خاطر سلامتی مادرش با بیمارستان در ارتباط بوده گفت: تغییرات بیمارستان و تلاش های بی دریغ رئيس بیمارستان به عینه دیده و از ایشان کمال تشکر را دارد.

در پایان یکی از اعضای شورای شهر گفت : چرا کودکی که به خاطر افتادن در استخر در این بیمارستان احیا می شود ولی به خاطر نبود تجهیرات باید به مرکز دیگر اعزام شود و این کمک خیرین و همدلی مردم را می طلبد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.