خیال‌پردازی مقام صهیونیست: اگر به ایران حمله کنیم، حزب‌الله هم نابود خواهد شد!

معاون سابق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد که اسرائیل برای مقابله با حزب‌الله، به زیرساخت‌های ایران حمله کند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بریت بارت؛ «افرایم سنه»، معاون وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، در کنفرانس سالانه هرتزلیا مدعی شد ضربه زدن به زیرساخت‌های لبنان به یکی از سیاست‌های وزارت جنگ این رژیم تبدیل شده که این یک راهکار کاملا اشتباه است.

این مقام صهیونیست تصریح کرد برای پاسخ دادن به موشک‌های حزب‌الله نباید لبنان را هدف قرار داد؛ بلکه در مقابل، باید به زیرساخت‌های ایران حمله کرد تا پاسخ مناسبی به حملات موشکی حزب‌الله داده شود. وی مدعی شد تنها از طریق مقابله با ایران است که می‌توان حزب‌الله را شکست داد.

«امیر اِشل»، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز در همین کنفرانس مدعی شد قدرت نظامی اسرائیل در آسمان‌ها، از زمان جنگ با حزب‌الله در سال 2006، ده برابر افزایش یافته است.

این فرمانده صهیونیست در ادامه ادعایش افزود: قادر هستیم آنچه نیروی هوایی اسرائیل در جنگ 33 روزه با لبنان انجام داد، در مدت 48 تا 60 ساعت تکرار کنیم. این در نتیجه افزایش چشمگیر توان نظامی ما به دست آمده که با آنچه پیش از این دیده‌ایم و یا آنچه مردم تصور می‌کنند بسیار متفاوت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد: اگر در آینده درگیری نظامی رخ دهد، پاسخ اسرائیل باید سریع و کوبنده باشد. تهدیدات علیه هواپیماهای اسرائیل بر فراز لبنان، نیروی هوایی ما را متوقف نخواهد کرد.

«آریل لویته»، معاون سابق کمیسیون انرژی اتمی رژیم صهیونیستی، نیز درباره موضوع ایران ادعا کرد: حتی اگر بازرسی‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی از ایران در ظاهر تایید شده باشد؛ ابهامات درباره توافق صورت گرفته بسیار زیاد است. همین ابهامات موجب شد درک متفاوتی از توافق هسته‌ای و ماهیت اصلی آن بوجود آید.

وی در ادامه گفت: «آیا آژانس بین المللی انرژی اتمی مسئولیتی در قبال آزمایشات تسلیحاتی ایران بر عهده می‌گیرد؟ روسیه و ایران، هر دو معتقدند آژانس نباید در این مسئله ورود پیدا کند. اما اگر آژانس مسئول این آزمایشات نیست، پس چه کسی مسئول است؟»

«لویته» از آمریکا، اسرائیل و اعضای گروه 1+5 خواست راهکار دیگری بیابند تا در پایان مدت زمان توافق هسته‌ای بتوان مانع از حرکت ایران به سمت اهداف نظامی‌اش شد.

 انتهای پیام/

مقام سابق صهیونیست: اسرائیل برای مقابله با حزب‌الله باید به ایران حمله کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۵ تير ۱۳۹۶
بندخداایران منتظربهانه س شمارو ازبین ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۴ تير ۱۳۹۶
چقد پرو اسراییل خودش بمب اتم میسازه اجازه نمیده آژانس ازش دیدن کنه بعد میگه ایران و روسیه...
آخرین اخبار