در پیک بامدادی چهارم تیر ماه می‌شنوید؛

وقتی حمله موشکی سپاه، داعش را به کمک گرفتن از دولت آمریکا وادار می‌کند! + صوت

حمله موشکی سپاه به مقرر تروریست‌های داعش در سوریه، باعث شد تا این گروهک برای تضعیف نیروهای سپاه، از آمریکا درخواست کمک کند.

وقتی حمله موشکی سپاه، داعش را به کمک از دولت آمریکا وادار می‌کند! + صوتبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع درخواست گروه تروریستی داعش از دولت آمریکا مبنی بر تلاش برای تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پرداخته است.

به دنبال حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرر تروریست‌های داعش در سوریه، گروهک تروریستی منافقین با افشای آنچه که از اطلاعات محرمانه موشکی سپاه در اختیار داشت، از دولت آمریکا درخواست کرده تا برای تضعیف و تحریم هرچه بیشتر سپاه پاسداران، تلاش کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 داعش برای مقابله با ایران از دولت آمریکا درخواست کمک کرد! + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۵ تير ۱۳۹۶
دیر زمانیست دیگر کوچکترین جای شکی باقی نمانده که شما منافقین مستوجب مهلک ترین شعله های خشم این ملت و دردناک ترین عذاب خداوند هستید و ان شاء الله در دنیا و آخرت به آن خواهید رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۴ تير ۱۳۹۶
بچه که دو تا سیلی میخوره میره پشت مامانش اینا قایم میشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
melat
۱۰:۳۵ ۰۴ تير ۱۳۹۶
بسمه رب المستضعفین
این خون شهداء و انسان های پاک و مستضعف است که تا الان دست این شیطان بزرگ را که برای کشتار انسان های بیگناه و بی دفاع در منطقه آشکار ساخته است رسوا نموده شما باید از وضعیت کنونی پیش آمده که دست باصطلاح داعش و اسراییل و سران مزدور آمریکا که با هم هستند را برای مردمشان آشکار سازی کنید که گفته های این مسئولان آمریکا و حرکت های شرورانه شان گواه این است که آنها با تروریست ها هستند لکن برای پیشبرد مقصود شیطانی شان برعکس جلوه میدهند زیرا بلند گوهای تبلیغاتی وسیعی دارند که شما آقایان باید با آن مبارزه کنید و به نحو رسا و روشن به مردم کشورشان و دنیا این آگاه سازی را پیام رسانی کنید.الان که خودشان اذعان دارند نیروهای داعش و اسراییل و دیگر گول خوردگان کشورهای منطقه با ترویست ها هستند که مردم بیگناه و بی دفاع را به خاک و خون میکشند تا به مقاصد استکباری و قدرت طلبی و غارت ملت های ضعیف برسند بر شما حکم لازم و کفایی است که دراین برهه زمانی حساس که دشمنان از جانب کشورهای آزادیخواه احساس خطر و ترس کرده اند با قدرت و همبستگی و منسجم تر از همیشه آماده نبرد بزرگ باشید تا این جرثومه های فساد و شیطان صفت پایشان را از منطقه دور کنند الان بیش از هر زمان دیگری نیاز به همفکری دارید زیرا دشمنان با تمام قدرت در صدد مبارزه با شماست و شما باید با علم و اطلاع و آگاهانه پیش دستی کنید تا خیال خام آنها از سرشان برود تا بدانند کوچکترین حرکت با شدیدترین ضدحرکت جمهوری اسلامی و مردم ایران روبرو هستند. انشااله این پیروزی نزدیک است و برای همه ملت است . ومن ا... التوقیق
آخرین اخبار