درودیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

خستگی کسبه پلاسکو از وعدهای پوچ/وعده های پلاسکویی باز هم آوار شد

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان گفت: وعده هایی که به کسبه پلاسکو داده شده بود، هنوز محقق نشده است.

مجتبی درودیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و فروشندگان پیراهن در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت کسبه پلاسکو گفت: پس از جانمایی کسبه پلاسکو در مجتمع نور وعده‌هایی مبنی بر اعطای وام 300 میلیونی با سود 9 درصد داده شد که با گذشت 6 ماه از فروریختن پلاسکو این وعده محقق نشده و موجب نارضایتی آنها را فراهم کرد و برخی نیز از دریافت وام انصراف داده اند. 

وی افزود: در جلسه روز گذشته مقرر شد سود وام اعطایی به پلاسکویی ها 18 درصد باشد و این در حالی است که قبل از فروریختن پلاسکو نیز وام با همین سود پرداخت می شد و با این مصوبه حمایتی از آنها صورت نگرفته است. 

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان با اشاره به اینکه سرانجام پس از ماه‌ها اقداماتی در جهت ساماندهی کسبه پلاسکو صورت خواهد پذیرفت، اظهار داشت: اجاره نامه ها تولیدکنندگان طی روزهای آتی تحویل داده خواهد شد و آنها بعد از اخذ اجاره نامه می توانند برای دریافت وام اقدام کنند. 

درودیان ضمن بیان اینکه سود بالای تسهیلات انگیزه‌ای برای اخذ آن را ایجاد نکرده است، گفت: استمهال نیز از مسائلی است که وعده داده شده بود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. این در حالی است که در جلسه آخر مقرر شد تا چند روز آینده استمهال انجام شود. 

وی بیان کرد: قرار بود که بنیاد مستضعفان اجاره مغازه‌های مجتمع نور که پلاسکویی‌ها در آن مستقر شده‌اند را تا خرداد ماه پرداخت کند که با مساعدت بنیاد تا نیمه شهریور ماه اجاره بها توسط این نهاد انجام می شود. 

وی در پایان تأکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان امری ضروری است و مسئولان باید برای تحقق وعده های خود در قبال کسبه پلاسکو اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

وضعیت کسبه پلاسکو پس از ۶ ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار