اهواز؛

حمایت از نیازمندان با جمع آوری زکات فطره

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان گفت: سازمان اجازه دارد کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و بین افراد تحت پوشش خود تقسیم کند.

حمایت از نیازمندان، معلولان و قشر ضعیف با جمع آوری زکات فطره

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مهران کریمیان، معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان اظهار کرد:‌ از فعالیت بیش‌ از 200 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در روز عید سعید فطر در سراسر استان خبر داد. 

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی با توجه به وظایف ذاتی خود به منظور حمایت از نیازمندان، معلولان و قشر ضعیف جامعه هر ساله کار جمع‌آوری زکات فطریه را انجام می‌دهد؛ البته بر اساس فتاوای مراجع عظام تقلید نیز مردم و روزه‌داران می‌توانند زکات فطریه خود را به بهزیستی تحولی دهند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان عنوان کرد: امسال از صبح روز عید سعید فطر تا پایان آن روز، بیش از 200 پایگاه سیار جمع‌آوری زکات فطریه در مساجد،‌ مصلی‌ها و محل‌های برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان دایر خواهند شد. همچنین مردم می‌توانند با مراجعه به ادارات و مجتمع‌های بهزیستی در سطح استان نسبت به پرداخت زکات فطریه خود اقدام کنند.

کریمیان ادامه داد:‌ از این تعداد پایگاه، در روز عید سعید فطر 40 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه از سوی بهزیستی در سطح شهرستان اهواز برای جمع‌آوری زکات فطریه فعال خواهند شد.

وی گفت: سال گذشته حدود 100 میلیون تومان زکات فطریه توسط بهزیستی خوزستان جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.