10 جاده خطرناک دنیا که جرات رانندگی در آن را ندارید +فیلم

شما هیچگاه جرات نمی‌کنید در این جاده‌های خطرناک رانندگی کنید.

10 جاده خطرناک دنیا که جرات رانندگی در آن را ندارید+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جاده سازی آنهم در مکان های صعب العبور و کوهستانی برای کوتاه کردن راه دسترسی در همه کشورها مرسوم است، این جاده ها علاوه بر زیبایی خطراتی برای رانندگی دارند که ممکن است برخی را از حضور در این جاده ها منصرف کند، اما گروهی دیگر نیز که خطرپذیرند ترجیح می دهند ترس و لذت را در کنار هم تجربه کنند و در این جاده های خطرناک رانندگی کنند.

اما برخی از این جاده ها به اندازه ای خطرناک هستند که کمتر فردی جرات پیدا می کند در آن رانندگی کند، ریسک حضور و رانندگی شاید مساوی با از دست دادن جانتان باشد و باید جرات و مهارت بسیاری برای این کار داشته باشید.

جاده های عمیق اما سرسبز، جاده های سنگی که با حفاری انجام شده شما را مجبور به عبور از یک تونل سنگی می کند، مسیرهای باریک که دوچرخه سوار و کامیون را در کنارهم قرار می دهد، مسیرهای آتشین، پل های معلقی که دو جاده را به هم متصل می کند، مسیرهای باریکی که از میان جزایر کوچ عبور می کند و ... نمونه هایی از این جاده های خطرناک هستند که رانندگی در آنها جرات می خواهد.

در ادامه فیلمی از خطرناک ترین و جذاب ترین جاده های دنیا را ببینید.

 

خطرناکترین جاده های دنیا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.