صالح طبری اعلام کرد؛

آماده باش آمبولانس‌های اورژانس درجاده‌های مازندران در تعطیلات عیدفطر

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران از نحوه خدمات رسانی به حادثه دیدگان احتمالی تصادفات جاده‌ای در تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یحیی صالح طبری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران اظهار کرد: ۵۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای مازندران برای خدمات رسانی سریعتر به مصدومان احتمالی تعطیلات پیش رو در حاشیه جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

وی از مردم خواست تا هنگام بروز حادثه تصادف ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند و ارائه آدرس دقیق حادثه می‌تواند نقش بسزایی در ارائه خدمات به موقع به مصدومان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ترافیک پدیده همیشگی و متداول جاده‌های مازندران در زمان تعطیلات است، ادامه داد: باید اقداماتی در راستای کمک به اورژانس به عنوان نهادی که خدمات سریع آن حیات بخش است، انجام داد تا این خدمات سریعتر و به موقع انجام شود.

رئیس اورژانس مازندران استقرار ۵۴ آمبولانس پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای استان در حاشیه مسیر‌های ورودی و خروج استان به عنوان تدبیر این نهاد برای خدمات رسانی سریعتر به مصدومان اعلام کرد.

وی افزود: اورژانس مازندران ماهانه میانگین ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار ماموریت انجام می‌دهد که در زمان تعطیلات و اوج گیری سفر‌ها این میزان به بیش از ۷ هزار ماموریت افزایش می‌یابد.

به گفته صالح طبری از این تعداد بیشتر از ۲ هزار و ۵۰۰ ماموریت برای خدمات رسانی به مصدومان تصادفات است.

رئیس اورژانس مازندران یادآور شد: دیگر پایگاه‌های اورژانس استان در بخش هوایی و درون شهری نیز در تعطیلات پیش رو آماده ارائه خدمات به مسافران است که مازندران ۸۴ پایگاه اورژانس هوایی، جاده‌ای و درون شهری دارد و با بهره گیری از ۱۴۰ آمبولانس خدمات دهی به حادثه دیدگان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار