کرمانشاه؛

راه اندازی اولین سوپرمارکت هوشمند

سوپرمارکت اینترنتی "هایپرکووک" عنوان طرحی است که توسط تیمی دانشجویی به سرپرستی اشکان یارمرادی در شتاب دهنده "تیک" پیگیری شده و اکنون با حمایت‌های شتاب دهنده و طی مراحل اجرایی، خود را برای ورود به بازار آماده می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛اشکان یارمرادی سرپرست تیم سوپرمارکت اینترنتی "هایپرکووک" گفت: سوپرمارکت اینترنتی "هایپرکووک" سوپرمارکتی هوشمند است که بر اساس رفتار کاربر و نوع خریدهای کاربر پیشنهاداتی را برای او مطرح می کند اولویت مهم این سوپرمارکت هوشمند در پیشنهاد خرید به مشتریان رعایت اصل سلامت است، به طوریکه این نرم افزار خوراکی هایی را پیشنهاد می دهد که مواد مضری مانند نمک و قند پایینی داشته و برای سلامت مشتریان سودمند باشد.

یارمرادی تصریح کرد: این سوپرمارکت هوشمند است. بطور مثال اگر مشتری در این نرم افزار به غرفه بیسکویت ها سر بزند اما خرید نکند، خود نرم افزار بطور هوشمند متوجه علاقه و توجه مشتری به این غرفه شده و در بازه های زمانی مختلف پیشنهادهایی را از این غرفه به مشتری ارائه می دهد تا مشتری برای خرید بیسکویت راغب شود.

این دانشجوی مهندسی کامپیوتر با بیان اینکه این نرم افزار می تواند بر روی گوشی های اندروید و IOS مورد استفاده قرار گیرد، گفت: برای اتصال سوپرمارکت ها به این نرم افزار با تعدادی از آنها که کیفیت محصول، استاندارد زمان ارسال محصول برای مشتری و سایر موارد که رضایت مشتری را به دنبال داشته باشد وارد صحبت شده و به این نرم افزار متصل می شود و مشتریان می توانند با استفاده از این نرم افزار از فروشگاه آنها خرید کنند.

وی بیان کرد: از مزایای دیگر این سوپرمارکت اینترنتی این است که مشتری می تواند نزدیکترین فروشگاه نزدیک به محل زندگی خود را پیدا کرده و با خرید اینترنتی اجناس مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت کند.

یارمرادی با بیان اینکه طراحی این نرم افزار سه ماه زمان برده، گفت: از ماه آینده این نرم افزار به بهره برداری رسیده و وارد مرحله اجرا می شود تیمی پنج نفره  با نام های کامیار صیفوری، شهلا طهماسبی، خشایار قره گوزلو و محمد مهدی حمزه نیز در راه اندازی این فروشگاه اینترنتی با من همکاری داشته اند.

 

 در فاز اول و طی یک ماه آینده سوپرمارکت اینترنتی "هایپرکووک" در کرمانشاه آغاز به کار کرده و در ماه های آینده در شهرهایی مانند سنندج و اهواز نیز شروع به کار می کند.

 

 

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار