امیری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیش‌نویس لایحه ارتقا معیشت مرزنشینان در مرحله کارشناسی است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: پیش نویس لایحه ارتقا معیشت مرزنشینان در مرحله کارشناسی قرار دارد.

پیش نویس لایحه ارتقا معیشت مرزنشینان در مرحله کارشناسی است/به درخواست دولت قانون سازمان مدیریت بحران تمدید شدحسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارائه لایحه ارتقای معیشت مرزنشینان به مجلس، گفت: پیش نویس این لایحه در مرحله کارشناسی قرار دارد.

گفتنی است که معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور پیش از این در جلسه شورای توسعه استان کردستان اعلام کرده بود که لایحه ارتقای معیشت مرزنشینان به دولت ارسال شده و در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین درباره بلاتکلیفی لایحه قانون سازمان مدیریت بحران تصریح کرد: قانون سازمان مدیریت بحران موقت بود که مقرر شد ضعف و قوت‌های این سازمان بررسی شود و مورد آسیب شناسی قرار گیرد؛ به هر حال هنوز ارزیابی این روند به اتمام نرسیده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در تبدیل قوانین موقت به دائم باید بررسی‌ها به صورت جامع و کامل صورت بگیرد تا نیازی به اصلاح قانون نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه هنوز اقدامات کارشناسی لایحه قانون سازمان مدیریت بحران به اتمام نرسیده است، تصریح کرد: بنا به درخواست دولت این قانون تمدید شد که سازمان مدیریت بحران بدون قانون نباشد و به این شکل بتوان بررسی‌های نقاط ضعف و قوت قانون فعلی را تکمیل کرد.

انتهای پیام/ 

اقدامات کارشناسی لایحه قانون سازمان مدیریت بحران به اتمام نرسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار