رشت؛

اجرای طرح اوقات فراغت در لاهیجان

ثبت نام کلاس های اوقات فراغت اداره ارشاد اسلامی لاهیجان تا 10 تیر ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با اعلام این خبر گفت: این اداره با بهره مندی از توانمندی های هنرمندان خلاق در انجمن های فعال و با همکاری آموزشگاه های آزاد هنری و موسسات، کلاس های اوقات فراغت خود را به شکل تخصصی برگزار می کند.

نادری افزود: در طرح اوقات فراغت کلاس های نویسندگی خلاق، سبک شناسی، شاهنامه خوانی، کارگاه ساخت عروسک های نمایشی، نقاشی، طراحی، موسیقی، خوشنویسی، گرافیک رایانه ای و همچنین کلاس های فیلمبرداری، عکاسی، بازیگری، داستان نویسی و قرآن ثبت نام می شود.

وی اظهار داشت: این اداره با همکاری آموزشگاه های آزاد هنری و انجمن های فعال تخفیف ١٥ تا ٢٠ درصدی را برای کلاس های تابستانی درنظر گرفته و علاقه مندان می توانند با بهره مندی از تخفیف یاد شده در کلاس های هنری ثبت نام نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان تصریح کرد: این اداره برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، علاوه بر برپایی کلاس ها فعالیت های دیگری از جمله مسابقه نقاشی، تولید نمایش و فیلم، برپایی نمایشگاه از کارهای هنرجویان، جشن نقاشی و کتابخوانی را در برنامه های خود دارد.

 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.