زنجان؛

سهم 7 درصدی تولید ناخالص داخلی ازمالیات

۷ درصد ازتولید ناخالص داخلی کشوربه مالیات اختصاص دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان ؛رئیس سازمان امورمالیاتی کشور در زنجان با بیان این مطلب گفت : چهاردرصد ازدرآمد مالیاتی کشوربه مشاغل و۳ درصد هم به املاک ومستغلات اختصاص دارد.

تقوی نژاد با بیان اینکه عمده چالش مالیاتی کشور مودیان بخش مشاغل و املاک است افزود : درسال گذشته ۳۰۰ هزار مودی جدید شناسایی شده است.

رئیس سازمان امورمالیاتی کشور با اعلام اینکه سیاست کلی سازمان امور مالیاتی کشور عدم فشار به مودیان موجود و شناسایی کسانی که تاکنون مالیات پرداخت نکرده اند گفت:درسال گذشته از ۷۷ مودی که هیچگونه سابقه مالیاتی نداشتند ۹۹۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی دریافت شد.

تقوی نژاد با اشاره به اینکه خود اظهاری مبنای دریافت مالیات در کشور است افزود: با تکمیل نظام جامع اطلاعات مالیاتی در کشور ، زمان رسیدگی به پرونده های مالیاتی در هیات های حل اختلاف از ۵۳۰ روز به ۲۰۰ روز رسیده است

رئیس سازمان امورمالیاتی کشوربا بیان اینکه ارزش افزوده برای صنف طلافروشان ۳ درصد تعیین شده است افزود: با جلساتی که مسئولان امورمالیاتی کشوربا اعضای این صفت با تشکیل می‌دهند مسائل و مشکلات آنها بررسی و برطرف خواهد شد .

استاندارزنجان هم به سیاست‌های طرح رونق اقتصادی استان در سال گذشته اشار کرد و گفت: ۵۵ میلیارد تومان در استان از جرائم سازمان تامین اجتماعی ،بانک ها و امور مالیاتی بخشیده شده است.

درویش امیری با اعلام اینکه ۳۲ میلیارد تومان از این مبلغ در حوزه مالیاتی بوده است افزود:درآمدهای مالیاتی استان در سال گذشته محقق شده است.

 

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.