کرمان؛

توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان کرمانی

معاونت جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت : در ایام ماه مبارک رمضان ماه طرح ملی همای رحمت با مشارکت خیرین در استان کرمان اجرا شد.

 توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان کرمانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین سام زاده هدف از اجرای این گونه طرح‌ها را تحقق شعار جمعیت هلال احمر عنوان کرد و گفت: استفاده از «توان توانمندان» جهت رفع «نیاز نیازمندان» یکی از شعارهای اصلی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بوده و فعالیت خانه‌های داوطلبی بر این اصل استوار است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ، کمک های مردمی با استقرار چادر در سطح شهر و خانه های داوطلبی توسط خیرین و داوطلبان جمع آوری و به صورت برپایی سفره های مهربانی و سبدهای غذایی در اختیار خانواده های نیازمند و بی سرپرست قرار گرفت.

سام زاده با اشاره به اینکه مشارکت های جذب شده نقدی 348میلیون و 200هزار ریال ، غیرنقدی 3میلیارد 133 میلیون و 300 هزار ریال،ارزش ریالی سفره های مهربانی ( 98سفره) یک میلیارد 250 میلیون 700 هزار ریال، ارزش ریالی سبد های غذایی ( 1716سبد) 2میلیارد 230 میلیون و 800 هزار ریال، گفت: 244 خیر و داوطلب از 45 خانه هلال و داوطلب در این طرح ملی شرکت داشته اند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار