مشهد؛

تصویب بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان تربت جام

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۲۰ میلیارد و ۱۱۳میلیون ریال اعتبار برای اجرای ۱۶۵پروژه عمرانی به تصویب رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، علی رستمی فرماندار تربت جام در جلسه کمیته برنامه ریزی با اعلام تصویب اعتبارات عمرانی این شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۲۰میلیارد و ۱۱۳میلیون ریال اعتبار برای اجرای ۱۶۵پروژه عمرانی به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه توزیع اعتبارات براساس محاسبات شاخص‌ها تعلق می‌گیرد، افزود: از این رقم مبلغ ۳۲ میلیارد تومان از محل ماده ۱۸۰ و ۲۰ میلیارد و ۱۱۳میلیون تومان از محل توازن منطقه‌ای برای اجرای پروژه‌های عمرانی تربت جام به تصویب رسیده است.

فرماندار تربت جام با اشاره به اولویت اول اجرای پروژه‌ها که در مناطق زلزله زده است، گفت: مبلغ پنج میلیارد و ۸۰۰  میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مناطق زلزله زده اختصاص یافته که اولویت اول اجرای پروژه در این مناطق می‌باشد که مردم آسیب دیده را از زیر چادر نجات دهیم.

رستمی خاطرنشان کرد: پس از وقوع زلزله در منطقه موسی آباد بیشتر متوجه محرومیت این منطقه در حوزه‌های راه، آب و گازرسانی شدیم.

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه گفت: قانون متوازن استفاده از امکانات کشور بر اساس ۴۰۰شاخص تکلیف تمام دستگاه‌های اجرایی را مشخص کرده است.

وی افزود: فرمانداران شهرستان‌ها به طور ۱۰۰درصد می‌توانند در کمیته برنامه ریزی در جابجایی اعتبارات نقش داشته باشند و تصمیم گیری اصلی فرماندار است.

نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار است اعتباراتی گرفته شود مدیران اجرایی قبل از بستن جداول از طریق گفتگو می‌توانند بخشی از اعتبارات را تغییر دهند و وضعیت شهرستان را بهبود ببخشند و توزیع اعتبارات عادلانه در بخش‌ها دیده می‌شود.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.