تبریز؛

تبدیل بیمارستان سراب به مرکز آموزشی،درمانی،پژوهشی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تبدیل بیمارستان سراب به مرکز آموزشی،درمانی،پژوهشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حاشیه بازدید از بیمارستان 217 تختخوابی جدید سراب گفت: بیمارستان جدید سراب به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و با توجه به مشکلات فعلی ناشی از کمبود فضای فیزیکی، بهره‌برداری از بیمارستان جدید که ظرفیت پذیرش بیماران ارتقا یافته و بخش‌های جدیدی نیز در نظر گرفته شده بسیاری از مشکلات درمانی مردم با افتتاح آن رفع خواهد شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی سراب با تشریح روند احداث و تجهیز بیمارستان جدید اظهار کرد: تحویل این بیمارستان به مردم سراب هدیه ناقابلی است که از طرف مسوولان صورت گرفته هر چند که با توجه به اینکه سراب در مسیر گردشگران استان‌های شمالی قراردارد باید از مدت‌ها پیش نسبت به ساخت بیمارستان جدید اقدام می‌شد.

صومی با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده محترم، فرماندار و امام جمعه سراب در مورد تجهیز بیمارستان جدید ابراز داشت: بیمارستان جدید سراب با توجه به شکل گیری دانشکده علوم پزشکی در این شهرستان به عنوان مرکز اموزشی، درمانی و پژوهشی فعالیت خواهد کرد.

این مقام ارشد در حوزه سلامت استان یادآورشد: در اقدامی کم نظیر، همزمان با مراحل انتهایی ساخت بیمارستان جدید کارهای تجهیز نیز آغاز شد و با حمایت مسوولان پشتیبانی وزرات بهداشت تقربیا خرید و نصب تجهیزات پزشکی در مراحل پایانی قرار دارد.

صومی همچنین از نصب دستگاه mri، در بیمارستان جدید خبر داد و گفت: در کنار مرکز آموزشی، درمانی و پزوهشی امام خمینی سراب کلینیک تخصصی نیز در حال ساخت می باشد که در چند ماه اینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار