پارسایی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود روز یکشنبه برگزار می‌شود

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: اعضای کمیسیون اصل نود روز یکشنبه انتخابات هیئت رئیسه خود را برگزار می‌کنند. 

/"بهرام پارسایی"  نماینده مردم شیراز در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخاب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود گفت:  اعضای کمیسیون اصل نودم مجلس روز یکشنبه (11 تیرماه) انتخابات هیئت رئیسه خود را برگزار می‌کنند. 

وی با بیان اینکه پرونده‌های مهمی برای بررسی در سال دوم کمیسیون اصل نود وجود دارد، اظهار داشت: پرونده حج و زیارت از دیدگاه بنده می‌تواند به عنوان یک پرونده بسیار مهم در اولویت کاری این کمیسیون قرار بگیرد.

عضو کمیسیون اصل نودم مجلس همچنین تبدیل این کمیسیون به دیوان را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و افزود: ما پیگیر طرح تبدیل کمیسیون اصل نود به دیوان هم هستیم البته پیش از این در کمیسیون آیین نامه این طرح تصویب شده و اکنون باید در انتظار نظر هیئت رئیسه مجلس و وکلای ملت در صحن علنی باشیم.

پارسایی نظر اکثر نمایندگان را درباره این طرح مثبت دانست و گفت: تبدیل کمیسیون اصل نود به دیوان بیانگر اقتدار مجلس و کمیسیون خواهد بود.

نماینده مردم شیراز خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت موجود که کمیسیون اصل نود تنها گزارش‌هایی را  تهیه و برای تصمیم‌گیری بیشتر به نهاد دیگری ارسال می‌کند تبدیل آن به دیوان، روند نتیجه‌بخشی پرونده‌ها را طولانی و اثرگذاری این کمیسیون را کاهش می دهد لذا این امر شان مجلس را بالاتر می‌برد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار