دست رد مربی باشگاه سپاهان به سینه «محمد هاشمی» مدافع تیم ملی افغانستان

محمد هاشمی، مدافع وسط تیم ملی افغانستان که چند روزی در تمرینات سپاهان حضور داشت در دیدار تدارکاتی عصر روز گذشته مقابل امیدهای این باشگاه به میدان رفت اما در نهایت نتوانست نظر زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان را برای امضای قرارداد با این تیم جلب کند.

دست رد مربی باشگاه سپاهان به سینه «محمد هاشمی» مدافع تیم ملی افغانستانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد هاشمی، مدافع وسط تیم ملی افغانستان که چند روزی در تمرینات سپاهان حضور داشت در دیدار تدارکاتی عصر روز گذشته مقابل امیدهای این باشگاه به میدان رفت اما در نهایت نتوانست نظر زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان را برای امضای قرارداد با این تیم جلب کند.

کرانچار در پایان این دیدار به مسئولان باشگاه سپاهان اعلام کرد به هاشمی نیازی ندارد.

کرانچار درمورد بازیکن افغان گفت: اودارای کیفیت هایی است اما ملاک های سپاهان ومن بالاست و فکر نمیکنم این بازیکن بتواندموفق شود.

سید محمد هاشمی درسال ۱۹۹۴ مطابق با ۱۳۷۳ در شهر کابل متولد شد.

هاشمی مثل سایر افغانها، در اثر جنگهای داخلی وطن را ترک و مهاجر کشور ایران شد. وی فوتبال خود را در ایران آغاز نمود و بعد از برگشت به کشور، به لیگ برتر فوتبال کابل پیوست و به مدت چندین سال در تیم های استقلال و پیروزی بازی کرد.

هاشمی کاپیتان تیم ملی ۲۳ سال افغانستان در بازیهای مقدماتی امید بود و همچنان سابقه حضور در مسابقات المپیک آسیایی کوریای جنوبی و مسابقات انتخابی المپیک برازیل را نیز دارا میباشد.

هاشمی بعدا به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد اما مورد استفاده قرار نگرفت تا اینکه هدایت تیم ملی را آقای پتر شگرت به عهده گرفت.

این بازیکن تا کنون ۱۲ گول باشگاهی و یک گول ملی در کارنامه دارد.
هاشمی بازیکنی است داری قامت بلند ( ۱۹۰ سانتی متر) و در مرکز خط دفاع بازی میکند.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار