ساری،

طراحی نرم افزار تست و بازرسی کنتور‌های برق با تلفن همراه

نرم افزار تست و بازرسی بر بستر تلفن همراه جهت ثبت تغییرات سوابق تست و بازرسی مشترکین در مازندران طراحی و پیاده سازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت:: مکانیزه و بهنگام نمودن تمامی فعالیت‌ها در حوزه مشترکین همراه جزو اهداف و برنامه‌های این طرح است.
وی آنلاین بودن ثبت اطلاعات تست و بازرسی در این نرم افزار را از مهم‌ترین مزیت‌های این برنامه برشمرد و افزود: در این نرم افزار ارتباط بین نرم افزار تحت وب و تلفن همراه به صورت آنلاین بوده و مأمور بازدید می‌توانند بلافاصله بعد از ثبت سوابق اقدام به ارسال ان‌ها برای سرور نمایند که این امر دسترسی به نتایج بازرسی را خصوصاً در مواردی که نیاز به اعلان فوری نتایج بازدید باشد (مانند تقاضای مشترک از قبیل: تغییر نام و ...) بسیار تسهیل می‌کند.
شهابی امکان تخصیص پلمپ برای تک تک مامورین، امکان ثبت تمامی اقدامات صورت گرفته بعد از بازرسی، امکان ارسال لحظه‌ای و موردی مشترک برای تست و بازرسی برای مأمور بازدید، ثبت مسیر‌های پیموده شده مامور بازدید به کمک GPS، امکان ثبت سوابق تست و بازرسی در سیستم جامع خدمات مشترکین را از جمله قابلیت‌های این نرم افزار برشمرد.
وی گفت: امکان ارتباط کامل و دوطرفه بین این سیستم و سیستم جامع خدمات مشترکین را از اهداف پیش رو در توسعه این نرم افزار است.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار