کرمان؛

ناكامی قاچاقچيان مواد مخدر و كشف 414 كيلوگرم ترياك

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از كشف 414 كيلوگرم ترياك توسط ماموران انتظامی اين شهرستان خبر داد.

ناكامی قاچاقچيان مواد مخدر و كشف 414 كيلوگرم ترياكبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ عبدالعلی روانبخش با اشاره به اينكه پليس کرمان اجازه هيچگونه تحرك و جولان دهی را به قاچاقچيان نخواهد داد و مقتدرانه در خدمت امنيت و آرامش مردم است گفت: ماموران انتظامی بخش راین و گلباف این فرماندهی طی 24 ساعت گذشته باانجام يكسری اقدامات اطلاعاتی و پليسی موفق به كشف 414 كيلوگرم ترياك شدند.


وی در تشريح جزيات اين خبر بيان داشت:در همين رابطه مأموران انتظامی بخش های راين و گلباف در حين گشت زني های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظي به يك دستگاه خودرو سواري پژو 405 و يك دستگاه خودرو سواري سمند مشکوک و دستور توقف آنها را صادر كردند.


روانبخش افزود: راننده خودروها بدون توجه به اخطار و ايست پليس با افزايش سرعت و حركات مارپيچ اقدام به فرار كردند که نهايتاً عرصه را بر خود تنگ ديده وخودروها را رها كردند و با استفاده از تاریکی شب از محل متواري شدند.


فرمانده انتظامي شهرستان كرمان افزود: مأموران در بازرسي از اين خودروها موفق شدند 414 كيلوگرم ترياك را که به صورت ماهرانه اي در بدنه خودروها جاساز شده بود ،کشف كنند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار