تبریز؛

آماده همکاری ائمه جماعت آذربایجان شرقی در امر مبارزه با مواد مخدر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نهادهای فرهنگی و ائمه جمعه آماده همکاری در حوزه فرهنگی و پیشگیری از مواد مخدر در استان هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با کارکنان شورای مبارزه با مواد مخدر استان با وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1367 به دستور رهبر کبیر انقلاب شورای مبارزه با قاچاق مواد مخدر تشکیل شد.


وی ادامه داد:این امر نشان دهنده عزم جدی نظام جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و دست های پنهان استکبار جهانی در پشت سر آنهاست.


حجت الاسلام آل هاشم گفت: یکی از مصادیق دشمنی غرب با نظام جمهوری اسلامی گسترش مواد مخدر در بین جوانان و ناامید کردن آنان نسبت به نظام و آینده کشور است.


وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران هزینه های مادی و معنوی زیادی در راه مبارزه قاچاق مواد مخدر متحمل شده، ولی استکبار جهانی و هم پیمانانش حاضر به همکاری با ایران در مبارزه با مواد مخدر نیستند.


امام جمعه تبریز افزود: مهم ترین عامل گرایش جوانان به مواد مخدر فقر و بیکاری، سرخوردگی اجتماعی و جدایی والدین است.


وی ادامه داد: متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل به صورت جدی و قاطع با موضوع مبارزه با مواد مخدر تصمیم گیری و برخورد نمی کند که این امر باعث افزایش تعداد معتادان در جهان شده است.


حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: نابودی جوانان ایران اسلامی یکی از اهداف و سیاست های استکبار جهانی است که در این راستا از طریق ترویج مصرف مواد مخدر دربین جوانان اقدام کرده اند.


وی گفت: دشمنان نظام آگاه هستند که امکان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارند و از این رو از طریق جنگ نرم جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار