والیبال قهرمانی جوانان جهان – چک

ایران – آرژانتین؛ سومین نبرد بلندقامتان جوان

تیم ملی والیبال ایران امشب سومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان را برگزاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز سوم مسابقات والیبال قهرمانی زیر 21 سال مردان جهان امروز در چارچوب آخرین روز مرحله گروهی برگزار خواهد شد.

در این روز از رقابت ها تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 20 به وقت ایران به مصاف تیم ملی والیبال جوانان آرژانتین  خواهد رفت.

شاگردان بهروز عطایی در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی جوانان جهان باید برابر آرژانتین قرار بگیرند؛ تیمی که براي ششمين سال متوالي در مسابقات قهرماني جهان حاضر شده است. اين تيم در سال 2007 مراكش، 2009 هند، 2011 برزيل، 2013 تركيه و 2015 مكزيک در مسابقات زير 21 سال جهان شركت داشت.

عنوان نايب قهرماني در سال‌هاي 2011 و 2015 بهترين عناويني است كه آرژانتيني‌ها در تاريخ حضورشان در اين مسابقات به دست آورده‌اند. علاوه بر اين تيم ملي جوانان آرژانتين در سال 2016 به قهرماني آمريكاي جنوبي دست پيدا كرد تا به روزهاي خوبش بازگردد؛ دستاوردي بزرگ که از سال 2008 به بعد به آن نرسيده بود.

«الكساندر گروسي» سرمربي تيم ملي واليبال آرژانتين در سال 2014 سكان‌دار هدايت تيم ملي جوانان و اميدهاي آرژانتين شد و همراه اين تيم در سال 2016 موفق به عنوان قهرماني مسابقات واليبال زير 21 سال آمريكاي جنوبي شد. او همراه با تيم آرژانتين يک بار هم به بعد از تيم برزيل نايب قهرمان آمريكاي جنوبي شد. اين مربي در حال حاضر به مدت يک سال است كه هدايت تيم باشگاهي «گيگانس دل سره» را هم بر عهده دارد.

از جمله بازیکنان کلیدی این تیم می توان به ایگناچیو روبرتر اشاره کرد. این بازیکن پاسور اول و کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان آرژانتین محسوب می شود و عضو باشگاه سیوداد بوئنوس آیرس است. این بازیکن تاثیرگذار از سال 2015 به عضویت تیم ملی زیر 19 سال آرژانتین در آمد و به خوبی پله های پیشرفت را طی کرد.

جان مارتینز فرانچی از دیگر بازیکنان تاثیرگذار در تیم آرژانتین است. او با 19 سال سن در پست دریافت کننده قدرتی بازی می کند و در بوئنوس آیرس متولد شده است. مارتینز از سال 2013 در رده های مختلف ملی آرژانتین توپ زده و با وجود سن و سال کمش تجربه بسیار بالایی دارد.

**برنامه کامل بازی های روز سوم به شرح زیر است:

لهستان – کانادا

ایتالیا – اوکراین

کوبا – ترکیه

برزیل – ژاپن

جمهوری چک – مراکش

ایران – آرژانتین

روسیه – آمریکا

چین – مصر

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از قاره‌های مختلف از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» در کشور جمهوری چک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار