مدال برنز جهان بر گردن حجی زواره

تکواندوکار کشورمان مدال برنز مسابقات جهانی را کسب کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از صبح روز شنبه با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه خواهد داشت.

یکشنبه و در دومین روز این رقابت ها ناهيد كياني در وزن 49- كيلوگرم و مسعود حجي زواره در وزن 74- كيلوگرم رو در روي رقبايشان قرار گرفتند.

مسعود حجی زواره ابتدا پس از یک دور استراحت مقابل «بريان جوزف» از موريس قرار گرفت و در راند دوم و در دیداری یک‌طرفه مقابل این تکواندوکار با نتیجه 22 بر صفر پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

نماینده وزن 74- کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود به مصاف «محمد فهیم» از پاکستان رفت و با نتیجه 22 بر 6 توانست این هوگوپوش را مغلوب خویش ساخت و در ادامه «دمیر فجزیک» از صربستان، دارنده دو مدال برنز قهرمانی اروپا را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد.

وی در چهارمین مبارزه خود در مقابل «عیسی سیف» از مصر قرار گرفت و در حالی که در راند دوم 13 بر 5 از حریف جلو بود با ضربه خطای حریف به صورت خود آسیب دیده و راهی بیمارستان شد و داور نیز نماینده کشورمان را برنده این مبارزه اعلام کرد.

مسعود حجی زواره یکی از امیدهای مدال طلای تکواندو کشورمان برای رسیدن به فینال این رقابت ها باید به مصاف «ماکسیم خرامتوکوف» از روسیه دارنده 3 مدال طلای قهرمانی اروپا و مدال برنز گرندپری می‌رفت اما با اعلام کمیته فنی این تکواندوکار جواز حضور در ادامه رقابت‌ها را نداد و برهمین اساس مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف رقبایشان می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار