مسابقات جهانی تکواندو - کره جنوبی؛

میرحسینی از دور رقابت ها حذف شد

ملیکا میرحسینی تکواندوکار کشورمان با قبول شکست برابر نماینده کشور ترکیه از دور رقابت‌های قهرمانی جهان کنار رفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون تکواندو، سومین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017، از صبح امروز (دوشنبه) با برگزاری مرحله مقدماتی مبارزات اوزان 67- كيلوگرم زنان و 68- كيلوگرم مردان در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز شده است که ملیکا میرحسینی و ابوالفضل یعقوبی به عنوان نماینگان کشورمان در این وزن به مصاف رقبایشان می‌روند.

ملیکا میرحسینی در نخستین مبارزه مقابل «شریا سینق» از هند دارنده مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2013 قرار گرفت و توانست با شکست (27 بر 6) این حریف هندوستانی راهی مرحله دوم شود اما ملیکا در دومین گام به مصاف «تاتار نور» نماینده ترکیه دارنده مدال برنز المپیک ریو 2016، نقره قهرمانی جهان 2015، نقره و برنز گرندپری 2015 و نقره قهرمانی اروپا 2016 رفت و در دیداری نزدیک و حساس نتیجه را 4 بر 2 واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

تيم‌ملي كشورمان در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

گفتنی است؛ این رقابت‌های G12 است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار