اعلام آمادگی سازمان ملل برای کمک به پاکستان در پی واژگونی مرگبار یک تانکر سوخت

به دنبال واژگونی یک تانکر سوخت در پاکستان و کشته شدن بیش از 150 نفر، سازمان ملل آمادگی خود را برای کمک به این کشور اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد: به دنبال واژگونی یک تانکر سوخت در پاکستان، سازمان ملل برای کمک به این کشور اعلام آمادگی کرد.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در این بیانیه اعلام کرد: دبیرکل سازمان ملل ناراحتی خود را از انفجار مرگبار یک تانکر سوخت در استان پنجاب پاکستان و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان اعلام می کند. سازمان ملل همچنین به مردم و دولت پاکستان تسلیت می گوید و امیدوار است که افراد مجروح به زودی بهبود یابند. این سازمان آماده ارائه هر گونه کمک به مقامات پاکستان است.

روز گذشته (یکشنبه) یک تانکر سوخت در یکی از بزرگراه های استان پنجاب پاکستان واژگون و دچار آتش سوزی شد. این آتش سوزی زمانی آغاز شد که ساکنان محلی در حال جمع آوری سوختی بودند که از تانکر بر روی زمین ریخته بود. بنابر اعلام شاهدان عینی، برخی از افراد مشغول کشیدن سیگار بودند که این ممکن است به وقوع آتش سوزی منجر شده باشد.

در پی واژگونی این تانکر سوخت و آتش گرفتن آن دست کم 152 نفر کشته و بیش از 110 نفر مجروح شدند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۵ تير ۱۳۹۶
جمعیت زیاد، مدیریت ضعیف کیفیت زندگی پایین. اگر گاز داشتن مردم برای جمع کردن نفت حجوم نمینم آوردند. چوب سیاست گاز نخریدن از ایران رو مردم بیگناه خوردند
آخرین اخبار