کیان پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساخت قطعه سوم آزاد راه تهران _شمال زمان‌بر است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ساخت قطعه سوم آزاد راه تهران ،شمال بسیار زمان‌بر است و باید با برنامه ریزی و نیز حمایت مالی کافی بتوانیم، این قطعه مهم را به پایان برسانیم.

قطعه سوم آزاد راه تهران _شمال کلید حل معما استمجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ساخت قطعه سوم آزاد راه تهران _شمال بسیار زمان بر بوده و نیازمند یک اقدام مهندسی پیچیده است و باید با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب و نیز حمایت مالی کافی بتوانیم، این قطعه مهم را به پایان برسانیم.


وی در ادامه افزود: به لحاظ کاهش هزینه ، سوخت و زمان آزاد راه تهران _شمال توجیه اقتصادی بسیاری دارد بنابراین باید تمامی حمایت های مالی لازم را از این آزاد راه انجام دهیم.


عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: ساخت قطعه اول و چهارم این آزاد راه توسط وزارت راه وشهرسازی و بنیاد مستضعفان اقدامی بسیار پسندیده بود که با مدیریت صحیح توانست، به مرحله اجرا برسد.


لازم به ذکر است قطعه یک آزاد راه تهران - شمال به طول ۳۲ کیلومتر از تقاطع بزرگراه آزادگان و شهید همت شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان و امامزاده عقیل و تونل تالون و دره لانیز به سه راهی شهرستانک می‌رسد‌.  این آزاد راه در دو سال اخیر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده است. آزادراه تهران - شمال طراحی و معماری آن به گونه‌ای انجام شده است که هموطنان هنگام رانندگی در تمام مسیر آن از زیبایی‌های این آزادراه لذت خواهند برد‌ و امیدوارم که این قطعه در سال ۹۶ به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

 

آخرین وضعیت آزاد راه تهران_ شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۶ تير ۱۳۹۶
اینهمه جاده از تهران به شمال کشیدن فیروزکوه و هراز و چالوس و رشت کمه که هزار هزار میلیارد بازم جاده میکشن ؟
هیچی از شمال نذاشتن
آخرین اخبار