پژمان‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فرمان «آتش به اختیار» رهبری در مقابل عملکرد ضعیف مسئولان فرهنگی صادر شده است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: فرمان آتش به اختیار رهبری حاکی از این است که علاوه بر مسئولان، مردم هم باید در عرصه فرهنگی قدم بردارند.

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر و تاکید ایشان بر مسدود کردن منافذ و نفوذگاه‌های دشمن در عرصه فرهنگی گفت: مقام معظم رهبری همواره بیشترین و دقیق‌ترین دیده‌بانی را در کشور نسبت به مسائل مختلف دارند و از آنجایی که شیطنت‌های دشمنان نظام و انقلاب را رصد می‌کنند، هشدار‌های لازم را به مردم و مسئولان می‌دهند.

پژمان‌فر متذکر شد: بعد از آنکه دشمنان ما مطمئن شدند در حیطه سخت‌افزاری نمی‌توانند به کشور ما ضربه‌ای بزنند، در عرصه فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده و با ما وارد جنگ نرم شدند.

 وی با اشاره به نگرانی مستمر مقام معظم رهبری از خطرات نفوذ فرهنگی ادامه داد: ایشان نگرانی‌های خود در عرصه فرهنگی را در قالب تعابیری چون « تهاجم فرهنگی»، «شبیخون فرهنگی» و «ولنگاری فرهنگی» مطرح کردند و این تعابیر نشان دهنده ضعف عملکرد مسئولان فرهنگی است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمان «آتش به اختیار» را در مقابل عملکرد ضعیف برخی از مسئولان فرهنگی به مردم دادند، گفت: متاسفانه برخی از مسئولین فرهنگی ما نسبت به اولویت‌های این عرصه بی‌تفاوت هستند و تاکیدشان این است که مسائل فرهنگی صرفا باید از طریق آنان  اداره شود که این فرمان مقام معظم رهبری حاکی از این است که علاوه بر مسئولان، مردم هم باید در عرصه فرهنگی اقدامات مطلوبی را انجام دهند.

پژمان‌فر با تاکید بر اینکه هرگاه میان عملکرد دستگاه‌های اجرایی و انتظارات رهبر معظم انقلاب هماهنگی وجود داشته نتایج خوبی گرفتیم، تصریح کرد: اقتدار کشور ما در عرصه نظامی مرهون  مدیریت کلان  مقام معظم رهبری است و امیدواریم تأکیدات ایشان بر انجام کارهای فرهنگی خودجوش،  غیرتی دینی را در بین مسئولان و مردم  ایجاد کند تا بتوانند به نحو مطلوب‌تری در این عرصه عمل کنند.

انتهای پیام /

اقتدار کشور ما در عرصه نظامی مرهون  مدیریت کلان  مقام معظم رهبری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار