در شورای همکاری‌های بین الملل مطرح شد؛

همکاری دانشگاه تربیت مدرس با دانشگاه‌های روسیه در هنر و معماری

سی و هفتمین نشست شورای همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه تربیت مدرس برگزار و در این نشست موضوع همکاری این دانشگاه با دانشگاه‌های کشور روسیه در زمینه هنر و معماری بررسی شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، در این نشست با نظر رئیس دانشگاه مقرر شد دانشکده‌ها تمامی مکاتبات علمی بین المللی خود را با هماهنگی دفتر همکاری‌های علمی بین المللی انجام دهند.

در ادامه نشست درخواست انعقاد تفاهم نامه از سوی دانشگاه جان نزبیت از کشور صربستان مطرح و قرار شد تا تفاهم نامه در سطح دانشکده علوم انسانی یا مرکز زبان و ادبیات فارسی دانشگاه با مرکز ایران شناسی دانشگاه جان نزبیت منعقد شود.

همچنین در این جلسه موضوع تشکیل سومین اجلاس روسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه در پاییز سال جاری مطرح و موضوع همکاری با دانشگاه‌های کشور روسیه در حوزه هنر و معماری بررسی شد.

در این جلسه رئیس دانشگاه خواستار ارائه طرح همکاری و جزئیاتی شامل دلایل انتخاب دانشگاه طرف روسی، معرفی افراد شاخص طرف روسی برای همکاری، هزینه‌های برگزاری کارگاه و سهم طرفین شد.

پیشنهاد موضوع همکاری با دانشگاه سن پترزبورگ در حوزه Landscape و استفاده صحیح از گیاهان برای حفظ محیط زیست به صورت برگزاری کارگاه و دوره آموزشی نیز در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار