محمودزاده: بازیکنان برای تائید قرادادشان باید به هیئت فوتبال بروند/ متن قراردادها در سازمان لیگ ثبت می شود

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: تائیدیه قرارداد بازیکنان در هیئت فوتبال انجام می شود و قراردادها تنها در سازمان لیگ به ثبت می رسد.

محمودزاده: بازیکنان برای تائید قرادادشان باید به هیئت فوتبال بروند/ متن قراردادها در سازمان لیگ ثبت می شودفریبرز محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره لزوم ثبت قرارداد بازیکنان در سازمان لیگ فوتبال بیان کرد: از فصل گذشته تصمیم گرفته شد تا قرارداد بازیکنان و مربیان تنها در سازمان لیگ ثبت شود. پیش از این تصمیم، اگر قرارداد بازیکنی در هیئت فوتبال استان به ثبت می رسید، برای وی کارت بازی صادر می شد اما در حال حاضر قراردادها تنها در دفتر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ثبت می شود. 

وی افزود: بازیکنان و مربیان موظف هستند با حضور در هئیت فوتبال، مشخصات فردی و مهر و امضاء خود را در دفتر اندیکاتور این هیئت ثبت و قراردادشان را تائید کنند. باشگاه ها نمی توانند برای ثبت قرارداد ها از سقف 18 بازیکن بزرگسال و 9 بازیکن زیر 23 سال عبور کنند و  هیئت فوتبال نباید اجازه بدهد تعداد قراردادها از این سقف بیشتر شود.

محمودزاده ادامه داد: درواقع تائیدیه قرارداد در هئیت فوتبال به عنوان نماینده سازمان لیگ ثبت می شود و متن قراردادها تنها در کمیته نقل و انتقالات به ثبت می رسد. هیئت فوتبال یا نماینده باشگاه هم تائیدیه قراردادها را برای ثبت به ما تحویل می دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید بگویم هیچ قراردادی بدون دریافت استعلام از کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی و تائید دبیر فدراسیون فوتبال ثبت نمی شود. پس از این اقدامات هم حیدر بهاروند(رئیس سازمان لیگ) باید دستور ثبت قراردادها را صادر کند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره اینکه آیا تاکنون نماینده باشگاه ها و هیئت فوتبال مدارک لازم را برای ثبت قراردادها به کمیته مذکور تحویل داده اند یا خیر، گفت: تاکنون حتی یک قرارداد هم در سازمان لیگ ثبت نشده و هیچ باشگاهی به ما مدارک تحویل نداده است. هرچند زمان نقل و انتقالات تا 15 شهریور تداوم دارد اما درخواست می کنم باشگاه ها این کار را به روزهای آخر موکول نکنند و به زودی مدارک ثبت قرارداد بازیکنان را به ما تحویل دهند.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار