30 کشته و زخمی در تیراندازی های بیست ساعت اخیر آمریکا

در تیراندازی های بیست ساعت گذشته در آمریکا، 9 نفر کشته و بیست و یک نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز نوشت: درتیراندازی در شهر شیکاگو در ایلینوی دو نفر زخمی شدند،تیراندازی در شهر آتلانتا در جورجیا یک کشته و یک زخمی برجاگذاشت،تیراندازی در شهر سارالند در ایالت آلاباما یک کشته و یک زخمی برجاگذاشت.


در تیراندازی در شهر کان وای در کارولینای جنوبی یک نفر کشته شد،تیراندازی در شهر بروکلین در نیویورک یک زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر کلمبیا در کارولینای جنوبی یک نفر زخمی شد.


تیراندازی در شهر دارلینگتون در کارولینای جنوبی دو کشته و یک زخمی برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر اورلاندو در فلوریدا یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر موبایل در آلاباما یک کشته برجاگذاشت،در تیراندازی در شهر میلواکی در ویسکانسین یک نفر زخمی شد.


تیراندازی در شهر گینزویل در جورجیا یک کشته برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر شیکاگو در ایلینوی چهار نفر زخمی شدند،تیراندازی در شهر پورت آرنج در ایالت فلوریدا یک نفر زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر هیوستون در تگزاس یک نفر زخمی شد، تیراندازی در شهر استیت ویل در کارولینای شمالی یک زخمی برجاگذاشت.


در تیراندازی در شهر نیوایبریا در لوئیزیانا دو نفر کشته شدند،تیراندازی در شهر دیتون در اوهایو یک زخمی برجاگذاشت، در تیراندازی در شهر تاکسان در آریزونا یک نفر زخمی شد و در تیراندازی در شهر چاتانوگا در تنسی سه نفر زخمی شدند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار