داستان ادامه دار پرسپولیس با سرباز وظیفه

مسئولان پرسپولیس برای بازگشت نوراللهی به تیم خود اقدامات لازم را انجام می دهند.

داستان ادامه دار پرسپولیس با سرباز وظیفهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ احمد نوراللهی که در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفته بود و در نهایت هم نتوانست به علت محرومیت تراکتورسازی در این تیم تبریزی بازی کند این روزها پیگیر مراحل اداری کسر خدمت خود است تا فصل آینده در تیم پرسپولیس بازی کند.   

سرخپوشان پایتخت تنها یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارند که قصد دارند لیست خود را با حضور نوراللهی در تیم خود تکمیل کنند. 

احمد نوراللهی به علت در اختیار داشتن کسری خدمت  فقط 5 ماه از خدمت سربازی اش مانده است و پایان آبان ماه مدت سربازی اش به پایان می رسد. البته اگر سپاه عاشورا اعلام کند که دیگر به نوراللهی نیاز ندارد و با تایید ستاد نیروهای مسلح این بازیکن می تواند از همان ابتدای لیگ هفدهم در تیم پرسپولیس بازی کند در غیر این صورت بازگشت نوراللهی به پرسپولیس به تعویق می افتد. 

عبدالصمد ابراهیمی وکیل نوراللهی درباره آخرین وضعیت این بازیکن گفت: طاهری و ترکاشوند مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال پیگیری وضعیت احمد نوراللهی هستند تا شرایط را برای بازگشت این بازیکن به تیم خود فراهم کنند. اگر مراحل اداری کسری خدمت نوراللهی به خوبی پیش برود در آن صورت به زودی شاهد حضور این بازیکن در پرسپولیس خواهیم بود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نبی فتحی
۱۴:۰۱ ۰۶ تير ۱۳۹۶
خب نظام وظیفه چرا با دریافت ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکن اجازه بازی در هر تیمی رو صادر نمیکنه که هم به فوتبال کشور و هم به خود بازیکن از نظر فکری و هم از نظر آمادگی لطمه وارد نشه و هم بودجه ی خود نظام وظیفه مقداری تامین بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۶ تير ۱۳۹۶
اخرابان یعنی اول اذرماه چه فایده دارد پرسپولیس اگر بخواهد اول اذر نوراللهی را بگیرند اولا نیم فصل تمام شده بعدش هم تا بخواهد جای بیفتد شش هفته طول میکشد ودیگر واسه سال دیگر نوراللهی به درد میخورد این چه سیاستی است که مدیران پرسپولیس درپیش گرفته اند بچای اینکارها یک بازیکن بجای نوراللهی بگیرندپرسپولیس با اینکارها ضربه میخورد
آخرین اخبار