یافتن کودک پنج ساله پس از 12 ساعت

کودک پنج ساله که دیروز در پارک جنگلی النگدره گم شده بود پیدا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت : ساعت 19 روز گذشته( دوشنبه ۵ تیرماه) طی یک تماس تلفنی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان یک مورد کم شدگی دختر بچه ۵ ساله در جنگل النگدره گرگان گزارش شد.


دکتر حسین احمدی ادامه داد: با توجه به نزدیکی زمان به تاریک شدن هوا، بلافاصله عملیات آغاز شد و تیم‌های جستجو و امداد و نجات در محل حاضر شدند.


وی اضافه کرد: در این عملیات بیش از ۴۰ نفر از نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان گلستان، یک تیم کوهستان، چهار تیم آفرود، تیمهای امداد و نجات شرکت کردند.


احمدی بیان کرد: بر اساس اطلاعات موجود و پیش‌بینی مکان‌های احتمالی حضور این دختر بچه، عملیات جست‌وجو انجام شد که این عملیات تا ساعت 3 بامداد ادامه داشت و پس از آن جلسه مشترک مدیریت بحران با حضور سپاه، نیروی انتظامی، نهادهای امنیتی برگزار شد.


وی اضافه کرد: در نهایت پس از 12 ساعت عملیات موثر موفق شدیم این دختر بچه را پیدا کنیم و سالم به آغوش خانواده بازگشت.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: توصیه ما به خانواده‌ها این است که هنگام رفتن به پیک نیک و مسافرت علی الخصوص درفضای عمومی هنگام بازی کودکان از آنها مراقبت کافی داشته باشند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

 

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۸ تير ۱۳۹۶
تشکر بسيار از هلال احمر و بچه هاي سپاه که در هر موقع نياز هستند
Iran (Islamic Republic of)
تینار
۱۴:۴۹ ۰۶ تير ۱۳۹۶
خداروشکر