فرماندار بندرگز و تکذیب یک خبر

در پی انتشار تصاویری با مضمون مجروح شدن معاون فرماندار بندرگز در درگیری با اراذل و اوباش، علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در از اطلاع رسانی نادرست برخی رسانه ها انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ فرماندار بندرگز گفت: فردی که با استناد تصاویر منتشره در فضای مجازی در اثر اصابت سلاح سرد مجروح شده است، مسئول روابط عمومی فرمانداری بندرگز است که در جریان اختلاف و نزاع خانوادگی با برادر زاده اش آسیب دیده است.

علی اصغر میرزایی با بیان اینکه این امر هیچ ارتباطی به حوزه های اداری و دولتی نداشته و طرح مباحثی مانند درگیری با اراذل و اوباش از اساس مردود است؛ افزود: متاسفانه برخی رسانه برای جذب مخاطب از روش های نادرست و غیر منصفانه استفاده می کنند که این امر با رسالت واقعی رسانه ها منافات دارد.


وی افزود :این اقدامات سبب تشویش اذهان عمومی و القای حس ناامنی در جامعه خواهد شد و از سوی دیگر اعتماد عمومی نسبت به رسانه های زحمتکش را نیز کاهش می دهد.

میرزایی با تاکید بر پیگیری قضایی برای برخورد با افراد و رسانه هایی که اخبار کذب به سطح جامعه مخابره می کنند؛ اظهار داشت: رعایت حرمت افراد و تلاش برای ایجاد آرامش در جامعه، از مولفه هایی است که یکایک شهروندان ملزم هستند در راستای استقرار و تثبیت آن تلاش کنند.

 

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.