63 کشته و زخمی در تیراندازی‌های 24 ساعت گذشته آمریکا

  بر اثر 59 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا دست کم 16 نفر کشته و 47 نفر زخمی شدند.

63 کشته و زخمی در تیراندازی‌های 24 ساعت گذشته آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی در آمریکا، بر اثر 59 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا دست کم 16 نفر کشته و 47 نفر زخمی شدند.

در یکی از موارد گزارش شده در ایالت آلاباما در نتیجه سهل انگاری چند نوجوان در داخل یک منزل مسکونی، یک کودک 9 ساله کشته و یک نوجوان شانزده ساله زخمی شد. در این حادثه نوجوان سوم که در نتیجه سهل انگاری وی این حادثه رخ داد بازداشت شد. تحقیقات درباره این حادثه همچنان ادامه دارد.

در یکی از تیراندازی های ثبت شده در ایالت ایلینوی، به علت تیراندازی یک فرد از داخل خودرو در «آستین»، دو نفر زخمی شدند. بر اساس تحقیقات پلیس تیراندازی به علت درگیری گروه‌های تبهکار بوده است چرا که هر دو قربانی ارتباطاتی با گروه‌های تبهکار دارند.

در تیراندازی دیگری در کارولینای جنوبی در شهر دارلینگتون دو مرد کشته شدند و یک تن دیگر به شدت زخمی شد. پلیس تاکنون اظهار نظری درباره انگیزه این درگیری نکرده است. در حادثه دیگری در همین ایالت در اسپارتانبرگ نیز به علت تیراندازی از داخل یک خودرو دو نوجوان زخمی شدند. هنوز هیچ کس در رابطه با این تیراندازی بازداشت نشده است.

در یک مورد درگیری در پمپ بنزین در ایالت تنسی در منطقه چاتانوگا یک نفر کشته شد و دو تن دیگر زخمی شدند.

پلیس در ایالت لوئیزیانا نیز از کشته شدن دو نفر در حادثه ای خبر داد که به نظر می رسد قتل و خودکشی بوده است. در این حادثه دو مرد سی و هفت و چهل و دو ساله کشته شدند. تحقیقات درباره علت حادثه ادامه دارد.

سه مورد تیراندازی در ایالت اوهایو در بیست و چهار ساعت گذشته نیز سه زخمی برجای گذاشت. در شش مورد تیراندازی در ایالت ایلینوی طی شبانه روز گذشته نیز هفت نفر زخمی شدند. یازده مورد از تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت گذشته قربانی (کشته یا زخمی) نداشتند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار