شناسایی و دستگیری قاتل 22 ساله/ قاتل و مقتولی با هم چشم تو چشم شدند

قاتل 22 ساله‌ای که به دلیل شرب خمر با مقتول درگیر و منجر به قتل وی شده بود با تلاش نیروهای پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت یک بعد از نیمه شب بود که خبر درگیری دسته جمعی در خیابان خاوران – 10 متری شهید محمودی به کلانتری 132 نبرد اعلام شد.

با حضور مأموران معلوم شد درگیری مابین دو گروه از جوانان ساکن خیابان محمودی آغاز و طی آن جوانی به نام «مهدی»از ناحیه گردن مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته است .

با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت ضربه وارده به ناحیه حیاتی گردن ، «مهدی» ( 23 ساله ) درگذشت.

پرونده با موضوع قتل عمـد، در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی از محل درگیری مشخص شد درگیری مابین 2 برادر به نام های رضا (22 ساله) ، جواد (24 ساله) و یکی از دوستانشان به نام مسعود ( 23 ساله ) با گروهی دیگر از جوانان ساکن خیابان محمودی آغاز و طی درگیری، رضا با ضربه چاقو مقتول را از ناحیه گردن مجروح کرده است.

مقتول به همراه دوستانش در بیشتر شب ها مقابل ساختمان محل سکونت دو برادر ( رضا و جواد ) تجمع می کردند و همین موضوع زمینه اعتراض و نهایتا اختلاف دو برادر با مقتول و دوستان وی را ایجاد کرده بود.

در شرایطی که خانواده ی وی مدعی بی اطلاعی از مخفقیگاه وی بودند، کارآگاهان اداره دهم آگاهی با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که رضا مدتی از تهران به یکی از شهرهای شمالی کشور متواری و در آنجا مخفی بوده و به تازگی به تهران بازگشته و در منزل یکی از بستگان نزدیک خود در خاوران – هاشم آباد مخفی شده است.

کارآگاهان اداره دهم آگاهی با اطمینان از حضور رضا در داخل مخفیگاهش، در مورخه 1396/04/03 موفق به دستگیری وی شده؛ او را به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

اعتراف به جنایت :

«رضا» پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی صراحتا عنوان داشت که شب جنایت به همراه برادر و یکی از دوستانش (مسعود) ، پس از شرب خمر به محل سکونتشان در 10 متری شهید محمودی مراجعت کرده بودند که در ادامه و پس از چشم تو چشم شدن با مقتول و دوستانش با آنها درگیر شدند.

رضا در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: به همراه برادرم و یکی از دوستان خود به نام مسعود به خانه آمدیم که مثل هر شب ، تعدادی از جوانان محل در مقابل خانه ی ما ایستاده بودند؛ در زمان ورود به خانه موضوعی پیش نیامد و هر 3 نفرمان وارد خانه شده و به داخل بالکن رفتیم؛ داخل بالکن ایستاده بودیم که با مقتول و دوستانش چشم و تو چشم شدیم و از آنجا درگیری لفظی مابین ما و آنها آغاز شد؛ به قصد درگیری از بالکن بیرون آمده و قصد خارج شدن از خانه را داشتیم که من چاقویی را از داخل آشپزخانه برداشته و به همراه برادر و و مسعود از خانه خارج شدیم؛ درگیری شروع شد و من در یک لحظه با چاقوی آشپرخانه ضربه ای به سمت مقتول پرتاب کردم که چاقو به داخل گردنش رفت و من نیز چاقو را در همان وضعیت رها کرده و به سرعت از محل فرار کردیم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به درگیری منجر به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار